حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » ایران به همت سبزپوشان ناجا از امن‌ترین کشورهای منطقه است

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل سبزپوش ناجا و استفاده از سیستم‌های پیشرفته و هوشمند در حال حاضر ایران اسلامی در حوزه امنیت جزو کشورهای برتر منطقه است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در صبح‌گاه نیروهای انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت‌گزاری به مردم از بزرگترین افتخارات پرسنل سبزپوش ناجا بوده که در این راستا شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم کرده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روزانه بیش از هزاران ماموریت در راستای برقراری نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف از جمله تصادفات، درگیری‌های خانوادگی، مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و... در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از سیستم‌های پیشرفته و هوشمند در حال حاضر ایران اسلامی در حوزه امنیت جزو کشورهای برتر منطقه است که بخشی از آن با تلاش پرسنل خدوم و فداکار ناجا محقق شده است.

در ادامه جعفر مردانی گفت: تلاش پرسنل ناجا که باعث ایجاد امنیتی پایدار در سطح جامعه شده واقعا ستودنی و قابل تقدیر است و باید به طور شایسته ازین سبزپوشان خدوم تقدیر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروی انتظامی توانسته با استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی مومن، متخصص، متدین و ولایت‌مدار و بهره‌گیری از دستاوردهای علمی در تمامی ماموریت‌ها، بحران‌ها، بلایای طبیعی، خنثی‌سازی توطئه‌های معاندین، مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با برهم‌زنندگان نظم و جلوگیری از شیوع کرونا اثرگذاری جدی داشته باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.