حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » اعتبار لازم برای تکمیل تونل گورمیزه تأمین می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل تونل گورمیزه شهرستان اردل تأمین خواهد شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمدباقر قالیباف در اولین برنامه سفر خود به چهارمحال و بختیاری از تونل گورمیزه شهرستان اردل بازدید کرد و گفت: این طرح نیازمند 120 میلیارد تومان اعتبار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از بازگشت از سفر چهارمحال و بختیاری در جلسه با وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان مردم استان در مجلس اعتبار تکمیل طرح تونل گورمیزه به طول حدود دو کیلومتر تامین خواهد شد.

گفتنی است، در جریان این بازدید، رئیس مجلس شورای اسلامی از نزدیک در جریان مشکلات و موانع اجرای این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید رئیس مجلس با پیمانکار و برخی از کارگران و نیروهای اجرایی این پروژه گفت‌و‌گو کرد و مهم‌ترین نکته‌ای که پیمانکار این پروژه  بر آن تاکید داشت، بحث تامین اعتبار ساخت این تونل بود.

لازم به ذکر است، تونل بزرگ محور اردل – دوپلان (گورمیزه) به طول 15 کیلومتر از پروژه‌های بسیار مهم اقتصاد مقاومتی در استان چهارمحال و بختیاری است.

تکمیل این پروژه دسترسی مرکز استان چهارمحال و بختیاری به استان خوزستان را از شهرستان‌های اردل، کیار و با حذف گردنه‌ باج‌گیران و محور دوپلان که از نقاط حادثه‌خیز استان هستند، تسهیل کرده و در صورت بهره‌برداری از این محور مسیر شهرکرد به خوزستان 25 کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.