حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » جمع‌آوری بخاریهای نفتی مدارس۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

جمع‌آوری بخاریهای نفتی مدارس۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

جمع‌آوری بخاریهای نفتی مدارس۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داردمدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت بهینه سازی سیستم گرمایشی در مدارس، گفت: اجرای طرح جمع‌آوری بخاری‌های نفتی غیر استاندارد در مدارس استان نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: در سال ۸۳ آتش گرفتن بخاری نفتی در مدرسه روستای سفیلان چهارمحال و بختیاری جان ۱۳ دانش‌آموز را گرفت و تلخ‌ترین دی ماه این استان را در فصل آموزش رقم زد.

کامران رهی افزود: هم‌اکنون در ۱۳۴ کلاس درس استان از بخاری نفتی استفاده می‌شود که تعویض این بخاری‌های نفتی قدیمی و تبدیل شدن به بخاری استاندارد و یا تغییر سیستم گرمایشی به موتورخانه و پکیج، در دستورکار قرار دارد.

وی گفت: این کلاس‌های درس در مناطق بازفت شهرستان کوهرنگ، لردگان و تعدادی نیز در شهرستان اردل پراکنده هستند.

رهی با اشاره به اینکه این مدارس فاقد سیستم گازکشی هستند، اجرایی نشدن طرح جمع‌آوری بخاری نفتی این مدارس را به دلیل نبود زیرساخت گازرسانی در این مناطق عنوان کرد.

وی اظهار داشت: براساس پیش‌بینی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، تنها پنج استان کشور هنوز بخاری نفتی استفاده می‌کنند که پیش‌بینی شده تا پایان امسال بخاری نفتی این مدارس نیز استانداردسازی یا جمع‌آوری شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی سایر کلاس‌های درس نیز در دستورکار قرار دارد که بخاری‌های گازسوز غیر استاندارد این مدارس نیز در مرحله بعد جمع‌آوری شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.