حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » دفاع از منافع ملت ایران بزرگترین دستاورد نیروهای مسلح است

دفاع از منافع ملت ایران بزرگترین دستاورد نیروهای مسلح استفرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دفاع از منافع ملت و منابع نظام اسلامی و برقرای ثبات، امنیت، بزرگترین دستاورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور است که مظهر قدرت و اقتدار ملت غیور ایران اسلامی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: روابط عمومی نیروی دریایی سپاه روز یکشنبه در پیامی به نقل از دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری از مردم نجیب و ولایتمدار سواحل جنوب کشور و آحاد رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه برای برگزاری موفقیت آمیز رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ تقدیر و تشکر کرد.  

در این پیام آمده است: رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) ۱۷ یکی از همین صحنه‌های نمایش اقتدار ملی و توان رزم، برای حفظ و تحکیم صلح و برقراری امنیت بود که به لطف خداوند با موفقیت انجام گرفت.

تنگسیری اضافه کرد: اجرای موفقیت آمیز هفدهمین رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) مرهون تلاش و مجاهدت بهترین فرزندان ایران اسلامی بود که قادرند سخت ترین کارها را درعرصه سواحل، دریا و آسمان انجام دهند تا مردم کشورمان در بهترین وضعیت امن و آرامش قرار گیرند‍.

وی ادامه داد: برخود فرض می دانم از صبوری مردم نجیب و ولایتمدار سواحل جنوبی کشور از خوزستان قهرمان تا بوشهر استکبار ستیز و هرمزگان غیور، بابت مرارت هایی که از شروع تا پایان رزمایش اخیر متحمل شدند، صمیمانه و خاضعانه تقدیر و تشکر کنم و این همراهی شما خاطرات تحسین برانگیز روزهای دفاع مقدس را دوباره در اذهان مردم زنده و نمایان کرد.

تنگسیری خطاب به مردم سواحل جنوب اظهار کرد: برایتان عزت، سلامتی و موفقیت روز افزون از خداوند سبحان مسالت دارم و امیدوارم همه ما با استعانت از توفیقات الهی و توکل بر خداوند متعال بتوانیم در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با تبعیت از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) با قوت و صلابت و حضور فعال در صحنه های جهاد و مقاومت، موجب عزتمندی و افتخار آفرینی ملت قهرمان ایران اسلامی در مسیر مکتب امام و شهدا، موفق و مؤید باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.