حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » جشنواره‌های فرهنگی در مناطق مختلف کشور توسعه می‌یابد

وزیر ارشاد از افزایش اعتبارات جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران خبر داد و گفت: جشنواره‌های فرهنگی در مناطق مختلف کشور توسعه می‌یابد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: محمدمهدی اسماعیلی با قدردانی از عوامل برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران اظهار داشت: تلاش ما این است که جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از سال آینده جایگاهش ارتقا یابد و دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را راه‌اندازی کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد از افزایش اعتبارات جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از سال آینده خبر داد و افزود: در همه سطوح وزارت فرهنگ و ارشاد همت بر این است که جشنواره‌هایی همچون تئاتر کوتاه ارسباران و سایر جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سایر مناطق کشور رشد و توسعه پیدا کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی‌ براینکه برای ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله خانه تئاتر و ثبت دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران چه اقدامی انجام می‌دهید؟ گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه تأثیرگذار جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران؛ اعتبار مورد نیاز برای تثبیت موقعیت و برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران تأمین می‌شود.

اسماعیلی همچنین ثبت دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را وعده داد و خاطرنشان کرد: برای ایجاد خانه تئاتر در اهر پایتخت تئاتر کوتاه ایران حتماً با همکاری استاندار آذربایجان‌شرقی در نشست‌های مشترکی برای تحقق این مطالبه همفکری خواهیم کرد تا بتوانیم خانه تئاتر در شأن اهر و ارسباران احداث کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.