حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.



آب شرب شهر هشترود سالم و بهداشتی استفرماندار هشترود با اشاره به پایش و نظارت دایمی آب شرب شهرستان اعلام کرد: آب شرب شهر هشترود سالم و بهداشتی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: امین امینیان در بازدید از تصفیه خانه آب شرب شهر هشترود افزود: آب شرب شهر هشترود عاری از هرگونه موارد غیربهداشتی و میکروبی است. 

وی همچنین از اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای سیستم تصفیه خانه آب شرب شهر هشترود خبر داد و اظهار کرد: باید تمام اقدامات فنی لازم برای ارتقای کیفیت آب توسط دستگاه‌های اجرایی متولی حوزه آب اتخاذ شود.

وی گفت: باید آب شرب سالم و باکیفیت در اختیار همشهریان قرار بگیرد، از این رو باید از محل ورود تا خروج آب که مصارف شهروندان است، مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار هشترود گفت: تصفیه خانه آب شرب شهر هشترود جزء یکی از تصفیه خانه های مدرن و پیشرفته و دارای آزمایشگاه مجهز در استان آذربایجان شرقی محسوب می شود.

امینیان همچنین از توافقنامه آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان برای تامین آب شرب و احداث تصفیه خانه آب در سد کلقان برای شهر هشترود و ۲۵ روستای مسیر این شهرستان خبر داد.

آب شرب فعلی شهر هشترود از سد سهند تامین می شود.

سیدحمزه امینی، نماینده مردم هشترود و چاراویماق دو سه روز قبل اعلام کرده بود که آب سد سهند به عنوان منبع اصلی تامین آب شرب شهر هشترود آلوده به آرسنیک است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.