حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » نحوه فعالیت مدارس آذربایجان غربی مشخص شد

 نحوه فعالیت مدارس آذربایجان غربی مشخص شدآموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی کرونا جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان در روزهای ۱۴ و ۱۵اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: در این اطلاعیه آمده است، در شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی، دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضوری و تمامی مدارس شهری و روستایی در مقاطع مختلف تحصیلی به استثنای مدارس روستایی فاقد اینترنت و مدارس کم جمعیت به مدت دو روز (شنبه و یکشنبه ۱۴و۱۵ اسفند) غیرحضوری و در بستر فضای مجازی «شبکه شاد» خواهد بود.

 در شهرهای وضعیت زرد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری است، در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه به مدیریت آموزش و پرورش (ابلاغ به ستاد مقابله با کرونای شهرستان و کسب مجوز)، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد ادامه داشته باشد.

 براساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی کشور ۹ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 براساس اعلام وزارت بهداشت از روز شنبه ۱۴ اسفند ارومیه، پلدشت، تکاب، چالدران، چایپاره، خوی، سلماس، شوط ونقده در وضعیت قرمز قرمز، بوکان، شاهین دژ، ماکو ومیاندوآب در وظعیت نارنجی و اشنویه، پیرانشهر، سردشت ومهاباد در وضعیت زرد قراردارند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.