حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » ۷۸ کیلومتر از جاده‌های آذربایجان‌غربی به فیبر نوری مجهز شد

۷۸ کیلومتر از جاده‌های آذربایجان‌غربی به فیبر نوری مجهز شدمدیرعامل مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: ۷۸ کیلومتر از مسیر های نوشین شهر به سلماس و سلماس به خوی در شمال این استان به فیبر نوری مجهز شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: چنگیز نوری با بیان اینکه سیاست وزارت ارتباطات توسعه پهنای باند خانگی است، اظهار داشت: شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی در تلاش است تا توسعه فیبر نوری خانگی را عملیاتی کند.

وی افزود: در همین راستا و برای بهرمندی مشترکین استانی از سرویس اینترنت پر سرعت در یک ماه گذشته  ۹۷۸ سرویس اینترنت  و ۲۵۶ سرویس SIP در بستر FTTH به مشترکین در ۱۱ شهرستان آذربایجان غربی واگذار شده است.

نوری با اشاره به مزایای سرویس FTTH عنوان کرد: این سرویس جایگزین مناسبی برای کابل های مسی بوده  که به سرعت در حال پیشرفت است  و پهنای باند و سرعت بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهد.

مدیرعامل مخابرات منطقه آذربایجان غربی قابلیت اطمینان و امنیت بالا، کاهش هزینه تجهیزات نگهداری شبکه، ارائه خدمات تلفن اینترنتی ( VOIP)، برقراری تماس در منزل از طریق اینترنت با کیفیت صدای شفاف و کاهش ۳۰ درصد هزینه ها، برقراری تماس های داخلی رایگان، توانایی انتقال همه سرویس ها روی یک مسیر باند پهن با سرعتی بیشتر از ۱۰۰ Mbps تا Gbps ۱ برای هر کاربر و قابلیت اجرای دوربین های امنیتی و حفاظتی در ساختمان را از جمله مزایای سرویس FTTH دانست.

وی همچنین از ارتقای تکنولوژی و تجهیزات سایت باغچه شهرستان بوکان خبر داد وگفت توسعه روستاهای شهرستان بوکان و تعدادی از شهرستانهای دیگر در قالب طرح USOدر دستور کار است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.