حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » بازشماری آرای انتخابات ۱۴۰۰ باید در چهارچوب قانون انجام شود

فرماندار نقده از تکذیب اخبار منتشره در خصوص عدم اجازه شمارش آرای انتخابات توسط فرماندار در این شهرستان خبر داد و گفت:نمایندگان هییت عالی استان آذربایجان‌غربی با هماهنگی فرمانداری نقده برای بازشماری آرا در شهرستان نقده حضور پیدا کردند و هیچگونه مخالفتی با بازشماری آرا نداریم.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: منوچهر شاکر با اشاره به اخبار منتشر شده در کانال‌های تلگرامی در خصوص عدم اجازه فرماندار نقده در خصوص بازشماری آرای انتخابات ۱۴۰۰ ضمن تکذیب خبر اظهار داشت: نمایندگان هییت عالی استان آذربایجان‌غربی با هماهنگی فرمانداری نقده برای بازشماری آرا در شهرستان نقده حضور پیدا کردند و هیچگونه مخالفتی با بازشماری آرا نداریم.

وی با بیان اینکه در چهارچوب قانون و مقررات آماده بازشماری تا آخرین صندوق هستیم تصریح کرد: صورتجلسه ای با ۱۱ نفر از معتمدین شهر تنظیم شده و تصمیم گیرنده اصلی فقط شخص منِ فرماندار نیستم.

فرماندار نقده اضافه کرد: در خصوص بازشماری آرای انتخابات درخواست هییت عالی استان خارج از چهارچوب قانونی بود که هییت نظارت چنین اجازه‌ای برای این اقدام نداده و ما مخالف بازشماری آرا نیستیم اما این اقدام فقط در چهارچوب قانونی انجام خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نشود.

شاکر خاطرنشان کرد: اخبار منتشره بعضی کانالهای خبری مبنی بر مخالفت فرماندار نقده در خصوص شمارش آرا کذب محض است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.