حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در اردبیل

افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در اردبیل رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل از افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک استان اردبیل در اسفند ماه 1400 خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: سید حجت فتاحی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار کرد: در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم استان اردبیل ساعات کاری مراکز تعویض پلاک این استان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک در ۲ مرحله انجام می‌شود که مرحله اول از ۱۴ اسفند ماه آغاز شده و تا  ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت و مرحله دوم نیز از ۲۱ الی ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ انجام می‌شود و مراکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۷ فعالیت خواهند کرد.

فتاحی با اشاره به آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام عید بیان کرد: شعار ترافیکی راهنمایی و رانندگی کشور در ایام عید نوروز «قانون‌مداری - پرهیز از خطر - آرامش در سفر» است و در این ایام ویژه برنامه خدمت‌رسانی به مردم با افزایش ساعت کاری پلیس راهنمایی و رانندگی برای تقدیم سین سلامت به مردم عزیز همراه خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل عنوان کرد: بسیاری از تصادفات در ایام نوروز به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می‌دهد و لذا لازم است تا رانندگان در سفرهای نوروزی حتما به استراحت پرداخته و در صورت احساس خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کرده و با توقف به موقع در حفظ سلامتی خود، سرنشینان تلاش کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.