حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » باند سارقان خودرو و داخل خودرو در البرز منهدم شد

باند سارقان خودرو و داخل خودرو در البرز منهدم شد معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان حرفه ای خودر و کشف ۶ فقره سرقت خودرو و ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان‌های کرج و فردیس خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: در پی کشف ۲ خودروی سرقتی توسط کلانتری های ۲۸ آدران و ۳۰ اسلام آباد شهرستان کرج و دستگیری راننده های آنها با هماهنگی مقام قضائی متهمان برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی متوجه همدست بودن این ۲ سارق با یکدیگر شدند، افزود: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که سارقان در یک گروه‌های ۲ نفره در ساعات مختلف شبانه روز خودروهای فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی کرده و با استفاده از شیوه‌های مختلف اقدام به سرقت آن‌ها می کنند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: سارقان به واسطه حرفه ای بودن و دستگیری های متعدد ابتدا منکر هر گونه انجام سرقت بودند اما در مواجهه با مستندات دقیق پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به انجام ۶ فقره سرقت خودرو و ۷۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با همدستی یک نفر دیگر اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از شناسایی مخفیگاه متهم دیگر پرونده، نامبرده نیز در شهرستان فردیس دستگیر شد، بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته همه مال باختگان این پرونده شناسایی و استرداد اموال آن‌ها در دست پیگیری است.

گودرزی در پایان با بیان این که تعداد بسیار زیادی از این خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهیزات ایمنی بوده‌اند، به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت از عموم شهروندان خواست، ضمن توجه جدی به هشدارهای پیشگیرانه پلیس، از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه‌های خلوت خودداری کنند و همچنین وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌هاب موجود در سطح شهر پارک کرده و خودرو خود را به تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.