حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » کمبود سرم، داروی کرونا و تخت بیمارستانی وجود ندارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه کمبود تخت بیمارستانی در استان وجود ندارد، گفت: طی بازدیدهای به عمل آمده دارو و سرم به میزان کافی در مراکز درمانی و برخی داروخانه‌ها وجود دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های رجایی و کوثر، گفت: طی بازدیدهای به عمل آمده روند درمان بیماران و کمیت و کیفیت خدمات مورد توجه قرار گرفت.

فتحی با اشاره به اینکه با بررسی گزارشات رسیده در استان با کمبود سرم مواجه نیستیم، ادامه داد: همچنین تمامی داروهای مورد نیاز بیماری در مراکز درمانی و داروخانه‌های البرز موجود است. البته ممکن است برخی داروهای بیمارستانی که مختص استفاده در خود بیمارستان‌ها است در داروخانه موجود نباشد که با توجه به این امر بیماران در صورت بستری در بیمارستان‌ها حتما از داروها و خدمات لازم برخوردار خواهند شد.

وی شیوع بیماری در استان را نامساعد برشمر و یادآور شد: حجم بستری بیماران کرونایی در استان بالا رفته است؛ در این میان بیماران دیگری در مراکز درمانی بستری هستند اما با کمبود تخت بیمارستانی مواجه نیستیم.

این مقام مسؤول در پایان به اقدامات و تلاش‌های کادر درمانی طی دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: این گروه زحمت‌کش بدون هیچ مرخصی و تعطیلی بی‌وقفه برای رسیدگی به بیماران در تلاش هستند از همین رو درخواست داریم در جامعه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مسافرت، دورهمی و مهمانی پرهیز شود تا بتوان بیماری را کنترل کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.