حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » 90 میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شد

90 میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز کشف شدمدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد که در اجرای طرح های نظارتی ، 90 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شد.

...

کاوش نیوز: علی اکبر مختاری افزود: درپی کسب گزارش مردمی مبنی قاچاق قطعات ماشین آلات دیزلی در ماهدشت کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با رصدهای اطلاعاتی، صحت موضوع روشن شد و پس از شناسایی و بررسی کالاها 90 میلیارد ریال قطعات ماشین آلات دیزلی که برای پروژه های نفتی استفاده می شد، کشف و ضبط شد.
مختاری گفت: با کشف این کالای قاچاق یک نفردستگیر که پرونده وی در شعبه تعزیرات حکومتی استان البرز در حال بررسی است.
وی یادآورشد: اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان در حال اجرا است.
وی گفت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست می شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.
وی یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات های قانونی محکوم می شوند.
وی، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند، بسیار تاثیرگذار دانست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.