حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا برای البرز پیش بینی می شود

وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا برای البرز پیش بینی می شودمدیر کل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: وزش باد شدید ، کاهش کیفیت هوا و رگبار پراکنده از امروزسه شنبه تا شنبه هفته آینده برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «آرش بهارونداحمدی» گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از گذر امواج  ناپایدار تندری  از عصر امروز سه شنبه  تا عصر شنبه هفته آینده در البرز مرکزی خواهد بود که  به موجب آن به تناوب در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید گردوخاک و کاهش کیفیت هوا،‌ رگبار پراکند و رعدو برق در انتظار البرز است.

وی  آسمان امروز سه شنبه البرز را کمی تا نیمه ابری، وزش باد شدید همراه با گرد و غبار محلی بعضی ساعات ناسالم برای گروه های حساس ذکر کرد و گفت: هوای روز چهارشنبه هفته جاری استان البرز، کمی تا نیمه ابری، وزش باد شدید و گردو خاک و در بعضی ساعات هوا ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی شده است.

همچنین وضعیت هوا استان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیمه ابری تا ابری، بعضی ساعات وزش باد شدید،‌ گرد وخاک، رگبار پراکنده و رعدو برق خواهد بود.

بر این اساس دمای کمینه و بیشنیه هوای امروز سه شنبه البرز بین ۱۳ تا ۲۵ در جه بالای صفر،‌ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بین  ۱۳ تا ۲۴  درجه و ‌روزجمعه ،۱۶ تا ۲۵ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

سرعت وزش باد روز سه شنبه ۵۶ کیلومتر در ساعت، چهارشنبه ۳۲ کیلومتر در ساعت،‌ پنجشنبه ،‌۶۸ کیلومتر در ساعت و روز جمعه ۵۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.