حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » اقتدار جمهوری اسلامی ایران

اقتدار جمهوری اسلامی ایران

کاوش نیوز- دکتر حمزه جلالی: متاسفانه کشور های ضعیف منطقه نظیر امارات و در پشت پرده دیگر کشورهای عرب آشتی با صهیونیست را در دستور کار قرار داده و به مردم مظلوم فلسطین از پشت خنجر زده اند و اما ایران اسلامی همیشه به آرمانهای فلسطین وفادار بوده است.

برای اولین بار بعد از هزاران سال تاریخ سرزمین مان، به رهبری ابر مرد تاریخ ایران زمین رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیل تا فرات از تنگه هرمز تا تنگه باب المندب قدرت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است کشتی های ایران از کنار ده ها پایگاهای آمریکا و انگلیس عبور کرده و در حیاط خلوت آمریکا نفت را تحویل ونزوئلا می دهد ولی متاسفانه هنوز بعضی از مسئولین ضعیف، به برجام نافرجام تکیه دارند که اروپا آب نبات چوبی اینستکس بی خاصیت را پیشکش کرده که حتی نهادهای اقتصادی جهانی نظیر صندوق بین الملی پول و بانک جهانی آنرا قبول ندارند و  قادر به انجام تراز بازرگانی صادرات و واردات نیست.

شرکتی که با 3000 یورو تشکیل شده چگونه میتواند  ده ها میلیارد یورو را پوشش بده به تعبیر بنده همان آب نبات چوبی هست که برجام پیشکش کرده و با دبدبه و کب کبه برجام که حتی، یکی از دولتهای اروپایی حاضر نشدند یکی بانکهایشان را جهت تبادلات مالی و ارزی در اختیار برجام قرار دهند!!! چی دادیم چی گرفتیم؟  تحریم ها نه تنها کاهش پیدا نکرد بلکه اضافه هم شد اروپا که خودش را پایبند به برجام میداند چقدر در لغو تحریمها کوشید عملاً هیچ : ما هم دوست داریم با همه کشورها ارتباط داشته باشیم اما نه ارتباط ظالم با مظلوم ارتباط مقتدرانه نه ذلیلانه.

مواردی چند در خصوص شبهاتی که در خصوص هزینه کرد در دیگر کشورها بابت این اقتدار انجام شده بیان میکنم:

1) اگر مجموع اختلاسهای صورت گرفته توسط آقا زاده ها ، خاوریها و دیگران را محاسبه کنیم چندین برابر هزینه ای هست که توسط جمهوری اسلامی برای آزاد سازی کشورهای عراق و سوریه از دست داعش و حتی یمن میکند.

2) اینجانب در نامه ای سرگشاده به ریاست بانک مرکزی وقت جناب آقای سیف نوشتم در آنجا متذکر شدم که مکانیزمی باید طراحی شود که از طریق سویفت با یک کلیک چندین میلیارد دلار پول این کشور به خارج منتقل نگردد و افرادی که مبادرت به اینکار خواهند کرد سریع از طریق دستگاههای نظارتی شناسایی تا هزاران میلیارد تومان پول این کشور قبل از خروج جلوی آن گرفته شود (حد و مرزی و سقفی برای تبدیل ریال به دلار در سیستم بانکی تعریف شود: که به دستور معاون ارزی یا رییس بانک مرکزی و یا دستور شخص رییس جمهور هم در این خصوص کارایی نداشته باشد) و همچنین نامه سرگشاده به دکتر همتی در خصوص تقویت پول ملی نوشتم و راههای آنرا ارائه کردم.

3)مجموعه پولهایی که توسط اختلاسگران و آقازاده ها از کشور منتقل شده چندین برابر بیش از آن مبلغی است که ایران در دیگر کشورها هزینه کرده است.

4)شبکه اختلاسگران دامنه نفوذشان آنقدر زیاد شد که تا دم گوش رئیس قوه قضائیه سابق و اسبق کشیده شده بود.

5)مثالی را مطرح میکنم :در خیابان شاهد درگیری چند نفر با یک نفر فرد ضعیف هستید (همه نگاه میکنند و نظاره گر هستند هیچکس کمک نمیکند)چه حالی پیدا میکنید امروز شاهدیم یک کشور فقیر مثل یمن توسط کشور عربستان  و امارات با کمک آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای با پیشرفته ترین سلاح مورد هجمه قرار میگیرد همه نظاره گر هستند و هیچ کشوری کمک نمی کند و همچنین است سوریه و عراق که تقریبا بطور کامل توسط داعش(حکومت اسلامی عراق و شام) به تسخیر در می آید حتی در شبی که قرار بود کردستان عراق توسط داعش کامل پاک سازی شود جناب بارزانی در خاطراتش بیان فرمودند که زنگ زدم واشتگتن،زنگ زدم مسکو و ...

هیچکدام دست کمک و یاری ندادند زنگ زدم به ایران شماره سردار سلیمانی را دادند بارزانی گفت تماس گرفتم با ایشان سردار سرافراز ایران زمین گفت: تا صبح مقاومت کنید اول صبح آنجا هستیم وقتی نیروهای ایران رسیدند داعش عقب نشینی کرد و تعدادی که اسیر گرفته بودند از آنها سوال کردند شما که داشتید پیروز میشدید چرا عقب نشینی کردید کفتند از طریق عوامل در داخل کردستان خبر دار شدیم که سردار سلیمانی آمده و ما هم عقب نشینی کردیم و همچنین هست همه اماکن مقدس عراق و سوریه آیا به نظر شما این اقتدار نیست.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.