حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » روز مرگ اسرئیل نزدیک است

روز مرگ اسرئیل نزدیک است

کاوش نیوز- حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه؛ آمریکای وحشی و اروپای جنایتکار، سال هاست که چشم خود را بر روی جنایت های اسرائیل خون خوار بر علیه مسلمان ها بسته اند؛ و در نهان و آشکار از آن رژیم منحوس حمایت می کنند.

ارتش خون آشام رژیم غاصب صهیونیستی نیز در میان خیانت سردمداران کفر و استکبار و طاغوت های احمق دنیای جاهل و حمایت های وحشیانه آمریکا و اروپا، بدترین و نابخردانه ترین جنایت ها را بر علیه ملت مظلوم فلسطین رقم می زنند. مردان و زنان را قتل عام می کنند. بدن ها را مثله می نمایند و یا مثل کشتار و جنایت های در صبرا و شتیلا، زنان را مورد تجاوز قرار می دهند. کودکان را وحشیانه و ناجوانمردانه می کشند. روی بدن شهدا با چاقو علامت صلیب حک می کنند. با بلدوزر، کشته ها را در گورهای دسته جمعی قرار می دهند و ساختمان و خانه ها مسکونی را بر سر مردم مظلوم خراب می نمایند و مجروحان را در زیر آوارها له می کنند؛ خفه می کنند و یا گلویشان را با چاقو می برند!!

در برابر همه این کارهای ضد انسانی و ضد بشری، مدعیان حقوق بشر هیچ حرفی نمی زنند و خاموش اند. گویا هیچ اتفاقی رخ نداده و نمی دهد.

در همه این سال های از تأسیس اسرائیل تا امروز، بارها متجاوزان صهیونیستی، کودک و جوان و نوجوان و پیر و زن و بیمار را در مدرسه و خانه و خیابان و بیمارستان کشتند و سازمان ملل و تشکیلات های وابسته به آن، هیچ دفاعی از فلسطین و فلسطینی نکرد، تا آنجا که اسرائیل جهان را به سیطره گرفت و تصور کرد صهیونیست ها عمر ابدی دارند و می توانند هر غلطی خواستند بکنند!

سال هاست مردم بی دفاع و محروم فلسطین در اردوگاه ها، آواره اند، درگیر بیماری اند، در فقر می سوزند. مردم غزه و کرانه باختری، درگیر درد و رنج و اندوه و جراحت و محاصره اند و با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و قلدران جهان و خون آشامان کاخ های پایه گذاری شده از زر و زور و تزویر، چشم بر همه این جنایت های هولناک بسته اند و مشغول مستی و بی بندوباری و عیاشی اند و کتاب پَستی خویش را تدوین می کنند.

مدعیان حقوق بشری که فریادشان گوش فلک را کر کرده، در برابر به شهادت رساندن، زخمی کردن، بازداشت، ضرب و شتم، قتل عام و مثله کردن حتی کودکان نیز خفه خون گرفته اند.

هزاران کودک مظلوم و بی دفاع را بازداشت کرده اند، در اردوگاه های نظامی با بدترین وجه محاکمه کرده اند و آنان با فقر و گرسنگی و بیماری دست و پنجه نرم می کنند و یا در فراق پدر و مادر و خانواده می لرزند و سازمان های حقوق بشری دنیا، به جای دفاع از مظلوم از ظالم دفاع می کنند و یا سردمداران کفر و الحاد و نفاق با سکوتشان، اسرائیل را تشویق به رفتار خشونت آمیز و جنایت های گسترده می نمایند.

آمریکا و اروپا با سکوت ناجوانمردانه شان و یا با حمایت هایشان بنای دنیای نامردی را محکم می کنند و تدوین تاریخ رذالت و جنایت را رقم می زنند.

جنایت های هولناک، وحشیانه، ناجوانمردانه، رذیلانه، احمقانه و جاهلانه رژیم غاصب صهیونیستی و سکوت یا حمایت های نامردانه، قلدرانه و دیوانه وار سازمان های بین المللی، پرده از چهره زشت و مذبوحانه آمریکا، انگلیس، اسرائیل و طاغوت ها و طاغوتچه ها کنار زده و هویت واقعی جنایتکاران و خیانت پیشه گان عصر جدید را افشا کرده است.

بازیافت ظاهر و باطن قلدران جهان، سرآغاز حرکتی را رقم زده است که از درون آن سنگ ها به موشک ها تبدیل شدند. بیداری ها را شکل دادند. جبهه های مقاومت و هسته های بسیج جهانی اسلام را به وجود آوردند. حتی دستان مردم مظلوم فلسطین را از سلاح های مدرن پر کردند.

امروز ایران و فلسطین و لبنان و عراق و یمن و سوریه و صدها هسته مقاومت در جهان اسلام، مجهز به موشک های ویرانگری شده اند که قادرند در یک روز، حیفا و تل آویو و همه بساط رژیم غاصب صهیونیستی را با خاک یکسان کنند و به حیات وحشیانه و جنایتکاری سردمداران کفر و الحاد و احمق های خون آشام پایان دهند.

دیگر دوران وحشی گری عامدانه و تجاوزگری های بی شرمانه و جنایت های قلدرانه و تازیدن های فرعونی سپری شده است. امروز دست مسلمان های جهان پر از تجهیزاتی است که قادر است همه بساط اسرائیل را به آتش بکشد و به عمر نامیمون سگ زنجیری آمریکا پایان دهد.

قلدران بی مروت و جنایتکاران ننگین و رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان احمق و پستش و سازمان های مدعی حقوق بشر تصور نکنند به علت بیماری کرونا، نمی توان روز قدس را برگزار کرد و این عدم برگزاری روز جهانی قدس، نقطه امیدی برای آنان است.

همه آن نامردمان رذیل و پست، تخم دشمنی علیه خود را در دل مسلمانان و آزادمردان جهان و مستضعفان عالم کاشته اند و آنان مجهز به توانی شده اند که در دوران ویروس منحوس کرونا نیز قادرند اسرائیل را ویران نمایند.

سردمداران رژیم های الحادی و رژیم غاصب اسرائیل خوب می دانند که دیگر دوران یکه تازی آنان گذشته است و باید روزشمار رسیدن به مرگ حتمی شان را رقم بزنند.

خوب است امروز همانان به جای جنگ روانی و امیدهای کاذب، چشم به واقعیت های جهان اسلام بدوزند و به فکر روزی باشند که باید در یک دادگاه جهانی محاکمه بشوند و پاسخگوی جنایت های وقیحانه و وحشیانه خود در طول بیش از هفتاد سال باشند.

طبیعی است که در آن دادگاه، سردمداران کفر و الحاد، مستکبران قلدر جهان، طاغوت های بی مروت و بی انصاف و احمق نیز باید پاسخگوی سکوت ها و حمایت های نابخردانه شان از رژیم غاصب صهیونیستی باشند.

قرن حاضر، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین، قرن غلبه مردم مظلوم فلسطین بر اسرائیل جنایتکار، قرن شکست و رسوایی آمریکا و اروپا و قرن پیروزی اسلام بر کفر و نفاق است. این قرن، قرن حمایت بشریت از حقیقت و قرن رونق انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) در جهان است.

این قرن، قرن پاسخگویی ستمگران جهان در برابر وجدان بیدار ملت هاست. این قرن، قرن روییدن جهان بینی الهی در سراسر گیتی و قرن رسوایی و شکست جهان بینی مادی و فرهنگ ظلم و تجاوز و فرهنگ غرب است.

این قرن، قرن ریشه کن شدن رذالت و بیدادگری و ریشه کن شدن حکومت های قلدر و فاسد و قرن رونق و توسعه عدالت اجتماعی در تمامی جهان است. این قرن، قرن شکل گیری تمدن نوین اسلامی است. قرن بیداری ملت هاست. قرن حیات طیبه است. قرن زندگی آرامش بخش در پرتو رشد گرایش ها به سوی خداوند جهان آفرین است.

این قرن، قرن تغییر نگرش ها و قرن رشد بصیرت است. این قرن، قرن رشد دشمن شناسی و قرن رونق دوستی ها در پرتو مکتب اسلام و قرآن است. در این قرن دیگر جایی برای آمریکا و انگلیس و اسرائیل و حکومت های جبار و ستمگر و طاغوت های از خدا بی خبر و دغل باز و مفسدان متجاوز نیست.

مردم مظلوم و عزیز و قهرمان فلسطین مطمئن باشند که روز مرگ سختی ها و مظلومیت ها و روز رونق زندگی مجاهدان مقاوم فلسطین نزدیک است. روز پایان ظلم فرا خواهد رسید و خداوند بزرگ و قادر از همه جنایتکاران انتقام خواهد گرفت.

صبر و استقامت ملت عزیز فلسطین جواب خواهد داد و ملت رنج کشیده را بر قله عزت و کرامت و بزرگواری خواهد رساند. این وعده الهی است و خداوند حکیم در وعده اش تخلف ندارد. «أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبون».  

انتهای یادداشت/


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.