حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » هسته سخت انقلاب اسلامی

هسته سخت انقلاب اسلامی

کاوش نیوز-محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان «هسته سخت انقلاب اسلامی» نوشت:

1- راهپیمایی عظیم 13 آبان 1401 آنچنان با عظمت و باشکوه بود که وسعت دربرگیری و انبوه جمعیتی که در شهرها به خیابان‌ها و حتی روستاها آمده بودند با راهپیمایی‌های بزرگ مثل 22 بهمن و روز قدس می‌توان مقایسه کرد.حساب و کتاب حضور مردم در اقصی نقاط کشور را آمریکایی‌ها با ماهواره‌هایی که با دقت نیم متر در سطح زمین رصد کرده‌اند، خوب می‌دانند این رصد هم آنها را به اعجاب و هم به وحشت انداخته است.
راهپیمایی 13آبان امسال یک راهپیمایی صددرصد خالص ضدآمریکایی بود و شدت نفرت ملت ایران را علیه مظالم آمریکا و توطئه‌های اخیر کاخ سفید را به جهانیان مخابره کرد. این راهپیمایی ،پنج یا ششمین راهپیمایی عظیم بود که فقط طی 40 روز اخیر در واکنش به شرارت‌های پیاده نظام آمریکا ، مردم ایران برای قدرت‌نمایی و دفاع از حریم اسلام و حرم عظیم ایران اسلامی از خود نشان دادند.
میلیون‌ها ایرانی که سقف و کف آن‌را فقط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و برخی دولت‌های شرور اروپایی می‌دانند، حلقه و هسته سخت انقلاب اسلامی را می سازند. هر دشمنی که بخواهد به ایران اسلامی آسیب بزند باید از این هسته یا بهتر بگوییم از اقیانوسی از خون عبور کند. علت عدم تهاجم نظامی آمریکا به ایران هم همین حقیقیت انکارناپذیر  است.
هسته سخت انقلاب حداقل یک جمعیت 20 میلیونی از جمعیت 85 میلیونی کشور را دربرمی‌گیرد که هر وقت اراده کند به خیابان‌ها می‌آید این جمعیت منهای ارتش ، سپاه ، نیروهای اطلاعاتی وامنیتی هستند که ناتو جرأت نمی‌کند از 10 کیلومتری آن عبور کند.
من در حیرتم با آنکه آمریکا طی 43 سال گذشته هماوردی با این هسته سخت را آزموده‌ است چرا ریسک می‌کند، آزموده را باز بیازماید . حیرت از آن بالاتر چرا مشتی جاهل، غافل و خائن در این آزمون به عنوان آلت دست، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را همراهی می‌کنند.

2- گاهی برخی سیاستمداران می‌گویند: « این افتخار بزرگی برای ایران است که ما در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم حال آنکه در طول 200 سال گذشته سرزمین‌های زیادی از ایران به دلیل شکست در جنگ در دوران قاجار یا بی‌عرضگی دوران پهلوی را از دست دادیم.» این حرف درست است چون دشمن نتوانست از هسته سخت انقلاب اسلامی عبور کند. اما این حرف بخشی از واقعیت است چون ماطی 40 سال گذشته با شکل‌گیری هسته سخت انقلاب اسلامی در غرب آسیا نه‌تنها وجبی از خاک ایران را از دست ندادیم، بلکه با حضور نیرومند در منطقه پشت دروازه‌های سرزمین‌های اشغالی فلسطین خیمه زدیم.
هسته سخت انقلاب اسلامی در غزه، لبنان، سوریه ، عراق، یمن و ... شکل گرفته است آمریکا برای مقابله با ایران قبل از رسیدن به مرزهای ایران باید از هسته و حلقه سخت نفوذ ایران در منطقه عبور کند. از آن بالاتر اعتبار و نفوذ ایران در قاره آمریکا در کشورهای آمریکای لاتین که در هر انتخابات از آن رونمایی می‌شود دشمن را به وحشت انداخته است . آمریکای لاتین امروز عرصه نمایش و نفوذ حوزه هسته سخت ایران است.
جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری با احترام به ادب و آداب و قوانین بین‌المللی و به عنوان عضوی از اعضای سازمان ملل هیچ‌گاه ادعای ارضی علیه هیچ کشوری در منطقه نداشته است اما اگر بخواهد روزی این ادعا را در پاسخ به شرارت برخی دولت های منطقه مطرح کند می‌تواند وسعت و دامنه امپراطوری ایران را قبل از اسلام و بعد از اسلام تا همین 150 سال پیش به آنها یادآور شود.
این ادعا با واقعیت ملموس هسته سخت ایران در خارج از مرزهای نفوذ خود در منطقه وجهان نه‌تنها واهی نیست بلکه واقعیت نیز دارد. حدود و نفوذ این قدرت در بیانیه طولانی مفصل و تحلیلی امام (ره) 34 سال پیش به بهانه پذیرش قطعنامه 598 بیان شده است. برخی این بیانیه را دقیق نخوانده‌اند اگر هم خوانده‌اند، متوجه نشده‌اند.

3- آمریکایی‌ها در وزارت خزانه‌داری، یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی را بیش از دو دهه است به طور جدی علیه ملت ایران فرماندهی می‌کنند هرچه بیشتر تحریم می‌کنند، کمتر نتیجه می‌گیرند.
- آمریکایی‌ها در سازمان سیا پیچیده‌ترین فنون جاسوسی ، جنگ اطلاعاتی و ارتباطاتی را طی 40 سال گذشته در ارتش رسانه‌ای خود طراحی و عملیاتی می‌کنند. سربازگیری آنها در این حوزه ،ایران را بهشت جاسوسان جهان کرده است.
- آمریکایی‌ها در پنتاگون 40 سال است آماده باش صددرصد هستند تا اگر خللی در قوای دفاعی کشور پدید آمد مغول‌وار به ایران حمله کنند.
- آمریکایی‌ها در وزارت خارجه آمریکا وقیحانه‌ترین رفتار را با زیرپاگذاشتن حقوق و روابط بین‌الملل با ملت ایران داشته‌اند. آنها مدام در روابط ایران با کشورها اخلال می‌کنند.
همه این توطئه‌ها در حوزه محاصره و تحریم اقتصادی ، جنگ نرم و سخت و نیز اخلال در روابط جمهوری اسلامی ایران با دولت‌های جهان چون موجی بر صخره حلقه و هسته سخت انقلاب اسلامی برخورد می‌کند چون کفی به ساحل اقیانوس توطئه‌ها علیه ملت ایران تبدیل می‌شود و اثری از آن باقی نمی‌ماند.

4- ترقه‌بازی منافقین و سلطنت‌طلبان ، عربده‌کشی تجزیه‌طلبان ، چاقوکشی و لات‌بازی اراذل و اوباش و ... مشتی خائن ، جاهل و غافل طی 40 روز گذشته باعث شد هسته سخت انقلاب با آماده‌باش صددرصد به خیابان‌ها بیایند و آتش شرارت دشمنان داخلی و خارجی را خاموش کنند و سطح آگاهی‌های خود را از توطئه‌های آمریکا ارتقا دهند. مانور ملت ایران در 40 روز گذشته به ویژه در 13 آبان در سراسر کشور و حتی روستاها نشان داد انقلاب اسلامی زنده است و قدرت روزافزون و بیش از پیش ، خود را هر زمان که بخواهد به رخ جهانیان خواهد کشید.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.