حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » جنایتکاران تروریست زیر ذره بین آزاد مردان عالم هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ترامپ و پمپئو و همه جنایتکاران رژیم آمریکا زیر ذره بین آزاد مردان و آزادگان عالم هستند.

...
به گزارش کاوش نیوز ، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم گرامیداشت یاران حاج قاسم سلیمانی و در جمع خانواده های  شهدای مدافع حرم گفت: راهی که شهدا طی کردند بدون شک استمرار خواهد داشت زیرا این راه برای عزت و سربلندی افتخار ما است و ما به عنوان یک شیعه مفتخر هستیم به اینکه همه  رهبران ما بلااستثناء شهید شدند و ما ادامه دهنده شهدا و به ویژه راه ائمه شهیدمان هستیم.
وی افزود: باید ببینیم که شهدا چگونه عمل کردند و چه چیزهایی در زندگی برایشان مهم بود که از تعلقات مادی و دنیوی گذشتند و ما هم با همین روش زندگی و عمل می کنیم.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: دشمنان خیلی کوچک تر از آن هستند که بدانند درون فرهنگ غنی اسلام و شیعه چه چیزهایی نهفته است ، آنها معنی شهادت را نمی فهمند و فکر می کنند این را ه متوقف شده است، غافل از آنکه آنها شهید سلیمانی را ترور کردند و فکر می کنند که این راه متوقف شده است .
سردار قاآنی افزود: پیدا و پنهان عاملان شهادت حاج قاسم برای ما روشن هستند زیرا  شهید سلیمانی، پمپئو جنایتکار را چنان تحقیر کرد که هیچ کس در آمریکا اینگونه تحقیر نشده بود و او فکر کرد با شهادت سردار سلیمانی این حقارت پاک می شود اما فراموش نکنند که همه عوامل این جنایت که فرمانده شهدا را ترور کردند زیر ذره بین آزاد مردان عالم هستند.
وی ادامه داد: آمریکایی ها در مقاطعی تا بیش از 150 هزار آدم در خاورمیانه داشتند که امروز می گویند به دو هزار و 500 نفر رسیده اند و مجبورند بگویند که دیگر ما در منطقه حضور نداریم اما مردم عراق و دوستان حاج قاسم همین اندازه آنها را نیز تحمل نخواهند کرد.
وی در پایان صحبت هایش افزود: در بحث انتقام ما سبک مختص خودمان را داریم و به سبک جنایتکاران عمل نخواهیم کرد و به حول قوه الهی انتقام اساسی گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.