حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » عراقچی باید به تیم مذاکره کننده اضافه شود/سرنوشت مردم اسرائیل(!) باید به دست خودشان رقم بخورد

صهیونیست ها و امریکایی ها همه نگران بقای این رژیم منحوس هستند و برای همین از هر رهگذری دنبال تامین امنیت این غده سرطانی هستند. از داخل ایران هم برخی اصلاح طلبان برای امنیت آنها آستین بالا زده و دست به کار شده‌اند.
...

کاوش نیوز: اصلاح طلبان طی چند روز اخیر و به ویژه همزمان با داغ شدن بحث مذاکرات بارها و البته بی شرمانه بحث اسرائیل و رفع نگرانی آمریکایی ها و صهیونیست‌ها را به زبان آورده اند. در تازه ترین مورد صادق جوادی حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی طی یادداشتی در روزنامه آفتاب یزد بحث از «مردم اسرائیل»(!) به میان آورده و نوشته است: «اعضای 1+5 به تنهایی و بدون آمریکا حاضر نیستند آن طور که باید و شاید به تعهدات برجامی خود عمل کنند به همین دلیل هم ما در وضعیت پیچیده‌ای قرار داریم و باید به گونه‌ای افکار عمومی را متوجه این مسئله کنیم که آمریکا و اسرائیل در حال مظلوم نمایی هستند و ایران اصلا در پی حمله نظامی و حمله هسته‌ای به اسرائیل نیست و این مسائل بازی‌های سیاسی است. ایران باید شفاف بیان کند که سیاست بین المللی ما همان است که در خصوص اسرائیل عنوان کردیم و به سازمان ملل اعلام کردیم. یعنی معتقد به انجام رفراندوم هستیم تا تعیین سرنوشت مردم اسرائیل به دست خودشان رقم بخورد و نه ما. در نهایت هم سازمان ملل باید در خصوص این کشور تصمیم بگیرد».

درباره این گفته جوادی حصار باید چند نکته را حتما متذکر شد:
یک: اساسا کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد که بخواهد مردمی داشته باشد و نظری بدهند. بحث از یک رژیم غاصب است که در هفتاد هشتاد سال گذشته با مهاجرت عده ای از صهیونیست ها سرزمین مردم فلسطین را با کشتار غصب کردند.
دو: آن عبارت که باید گفته شود «فلسطین اشغالی» و «مردم فلسطین» است. اگر هم فارغ از مقاومت، بحث اعلام نظری باشد این مردم فلسطین هستند که باید به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین اعلام نظر کنند.
سه: رژیم کوک کش صهیونیستی محکوم به نابودی است. روند رو به اضمحلال آن هم امری غیرقابل انکار است و درک نشانه های مهم این واقعه امر چندان پیجیده‌ای نیست.
چهار: صهیونیست ها و امریکایی ها همه نگران بقای این رژیم منحوس هستند و برای همین از هر رهگذری دنبال تامین امنیت این غده سرطانی می‌گردند. از داخل ایران هم برخی اصلاح طلبان برای امنیت آنها آستین بالا زده و دست به کار شده‌اند.
پنج: «در نهایت هم سازمان ملل باید در خصوص این کشور تصمیم بگیرد» این جمله مضحک در حالی مطرح می شود که سازمان ملل به عنوان نهادی در اختیار ابرقدرت‌ها تاکنون در مقابل ده‌ها سال جنایت این رژیم سفاک سکوت کرده است و در قضایای پیش آمده نظیر فلسطین، یمن و... به ملت هایی که در حال دفاع از کیان و عزت خودشان بوده‌اند، هجمه وارد کرده و دستور آتش بس داده است!


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.