حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » بحران های منطقه بدون مداخله خارجی باید حل شود.

بحران های منطقه بدون مداخله خارجی باید حل شود.وزیر خارجه با اشاره به اینکه حضور صهیونیست‌ها در منطقه قفقاز نگرانی جدی ماست گفت:همه به این باور مشترک خواهیم رسید که بحران های منطقه بدون مداخله خارجی باید حل شود.

...

به گزارش کاوش نیوز؛حسین امیر عبداللهیان در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای ارمنستانی خود ضمن خوشامدگویی به هیئت این کشور و با مثبت خواندن این گفتگوها افزود: روابط ما متین و رو به رشد است. تنها در ۲۰ روز گذشته بین من و وزیر خارجه ارمنستان سه دیدار در دوشنبه، نیویورک و تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: در همین بازه زمانی دیدار مهمی بین رئیس جمهور کشورمان و رئیس دولت ارمنستان برگزار و توافقاتی انجام شد و ما موظف شدیم در تهران نقشه راه این توافقات را ترسیم کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: امروز توافق کردیم علاوه بر مناسبات خوب سیاسی در حوزه های اقتصادی، گردشگری و .... مناسبات را ادامه دهیم. تجارت و بهره برداری از مسیر ترانزیت ارمنستان از موضوعات مورد توجه است. در احیای مسیرهای ترانزیتی پروژه ای را ترسیم کردیم که به سرعت عملیاتی خواهد شد.
 امیر عبداللهیان گفت: در هفته های آینده شاهد نشاط بیشتر در همه ابعاد روابط دو کشور خواهیم بود.
وی همچنین تاکید کرد: منطقه ما در قفقاز از شرایط بحرانی رنج می برد و حضور صهیونیست ها در برخی از این مناطق نگرانی جدی ماست. با صدای بلند اعلام می کنیم اجازه نمی دهیم برخی مداخله گران خارجی روابط ایران با همسایگان به ویژه ارمنستان را تحت تاثیر قرار دهند.
وزیر امور خارجه گفت: با در نظر گرفتن بحران های منطقه ای فشرده و با نزدیک شدن به خروج از بحران کرونا باید بگویم تحمل بحران جدید را نخواهیم داشت. همه به این باور مشترک خواهیم رسید که بحران های منطقه بدون مداخله خارجی باید حل شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.