حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » هیئت وزیران به ۳ استاندار رأی اعتماد داد

هیئت وزیران به ۳ استاندار رأی اعتماد داددر جلسه امروز هیئت دولت، استانداران منتخب استان های سمنان، یزد و اردبیل از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

...

کاوش نیوز، در جلسه بعدازظهر امروز هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، استانداران منتخب استان های سمنان، یزد و اردبیل از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

 در این جلسه اعضای دولت پس از بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی آقایان سید محمدرضا هاشمی، مهران فاطمی و سید حامد عاملی، به آنها به ترتیب به عنوان استانداران منتخب سمنان، یزد و اردبیل رأی اعتماد دادند.

آقای سیدمحمدرضا هاشمی پیش از این به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد (از سال 1398 تاکنون)، سرپرست استانداری استان قم (در سال 1397) و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استان (در سال 1396)، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی (در سال 1392) فعالیت داشته است. وی همچنین در سال 1390 به عنوان فرماندار نمونه استان خراسان شمالی، در سال های 93 و 95 به عنوان فرماندار برتر استان سمنان و در سال 1398 به عنوان فرماندار برتر استان خراسان رضوی انتخاب شد.

آقای فاطمی دارای مدرک دکتری در رشته آب و هواشناسی (مخاطرات آب و هوایی)، کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی (اقلیم شناسی) و کارشناسی مهندسی منابع طبیعی (مرتع و آبخیزداری) از دانشگاه یزد است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی ایشان می توان به مشاور و مدیرکل حوزه استاندار یزد در دولت های نهم و دهم، مدیر راه اندازی دفتر نخبگان استان یزد به عنوان نخستین دفتر استانی کشور، عضو هیئت مدیره بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی، رئیس شورای هماهنگی تشکل های سراسری مردم نهاد استان یزد و عضو شورای برنامه ریزی و توسعه این استان اشاره کرد.

آقای سید حامد عاملی متولد 1356 و دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران و نیز کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی پیش از این در سِمَت هایی همچون مشاور استاندار و دبیر ستاد تشویق و حمایت از سرمایه گذاران استان اردبیل، معاون برنامه ریزی استانداری اردبیل و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل و معاون برنامه ریزی و عضو موظف هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران فعالیت داشته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.