حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » پنج انتصاب جدید رئیس جمهور +جزئیات

پنج انتصاب جدید رئیس جمهور +جزئیاتحجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی «فرهاد رهبر» را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور منصوب کرد.
...

به گزارش کاوش نیوز، عصر یکشنبه اخبار حوزه دولت با انتصابات جدید رئیس جمهور پررونق شد.

 

انتصاب فرهاد رهبر به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور
رئیس جمهور با صدور حکمی «فرهاد رهبر» را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور منصوب کرد.
فرهاد رهبر متولد ۱۳۳۸ سمنان و دانش آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

 

صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور شد
 حجت الاسلام رئیسی، با صدور حکمی «سید صولت مرتضوی» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
مرتضوی متولد ۱۳۴۰ در شهر باباحیدر استان چهارمحال و بختیاری و دانش آموخته دکترای حقوق عمومی است که معاونت بنیاد مستضعفان، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار خراسان جنوبی و شهردار مشهد از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

 

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور شد
رئیس جمهور با صدور حکمی «میثم لطیفی» را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب کرد.
لطیفی متولد سال ۱۳۵۷در همدان و دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است که عضویت هیات علمی دانشگاه، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضویت در شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان را در کارنامه علمی و مدیریتی خود دارد.

عادل آذر مشاور رئیس جمهور شد
آحجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی، «عادل آذر» را به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرد.
وی متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه است که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان شد
همچنین اعضای دولت به صادق خلیلیان به سمت استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد دادند.
وی که زاده اهواز است، دارای مدرک کارشناسی خاکشناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و دکترای اقتصاد منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس است.
از سوابق مدیریتی و اجرایی خلیلیان میتوان به معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و عضو شورای بیمه مرکزی کشور به عنوان نماینده این وزارتخانه در دولت نهم و نیز وزیر جهاد کشاورزی و عضو شورای پول و اعتبار در دولت دهم اشاره کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.