حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » شکست سنگین آشوب‌طلبان مقابل مردم/ «صدمات جانی و تخریب اموال عمومی» دستاورد اغتشاش‌گران

شکست سنگین آشوب‌طلبان مقابل مردم/ «صدمات جانی و تخریب اموال عمومی» دستاورد اغتشاش‌گرانتجمعات مردم در شهرهای خوزستان در یک هفته اخیر که تحت تاثیر اشرار مسلح به اغتشاش و درگیری مسلحانه کشیده شده بود، با هوشیاری مردم به سمت تظاهرات مسالمت‌آمیز پیش رفت تا از فعالیت‌های آشوب‌طلبان جلوگیری شود.
...

کاوش نیوز، تشدید شرایط خشکسالی و تنش آبی در شهرهای استان خوزستان، سبب بروز اعتراضاتی در این استان شد؛ اعتراضات نسبت به موضوع مدیریت آب در این استان بود که در برخی نقاط تحت‌تاثیر نفوذ اشرار مسلح به آشوب و درگیری مسلحانه کشیده شد. درحالیکه از روزها قبل همه مسئولان در تلاشند مشکل کم‌آبی و بعضا بی‌آبی برخی مناطق خوزستان حل شود و اقدامات فوری نیز انجام شده؛ اما فرصت‌طلبان قصد دارند با سوار‌شدن بر بستر  مطالبات به‌حقِ مردم، گلایه‌ها و نارضایتی‌ها را به سمت اغتشاش و هرج و مرج سوق دهند.
 متاسفانه در یک هفته اخیر چه شهروندان عادی و یا پرسنل نیروی انتظامی در این درگیری‌ها بر اثر اصابت مستقیم گلوله کشته و زخمی شدند, این در واقع حاصل موج‌سواری آشوب‌طلبان و اغتشاش‌گران روی موج اعتراضات و مطالبات بحق مردم خوزستان است. اما این تمام ماجرا نبود و دستاورد دیگر اقدامات آشوب‌طلبان تخریب اموال عمومی و خصوصی، تخریب خودروهای مردم، شیشه منازل و مغازه‌ها و سازهای شهری بود.
در تجمعات چند روز اخیر در سوسنگرد مردم معترض تحت تاثیر سخنان نیروهای انتظامی، در جوی کاملاً آرام و به‌دور از آشوب و حتی با همیاری برخی از شخصیت‌های فرهنگی و با حضور نیروهای انتظامی جهت تامین امنیت تجمع‌کنندگان، تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز برگزار شد.
در این بین ماموران نیروی انتظامی که جهت تامین امنیت معترضان در محل تجمعات حضور داشتند، با نهایت آرامش و متانت اقدام به صحبت با شهروندان و درخواست برای آرامش کردند اما همواره عده‌ای آشوب‌طلب و اغتشاش‌گر با حضور در میان جمعیت اقدام به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه و ایجاد تشنج کردند.
اما در هفتمین روز تجمعات مردم، مردم فهیم استان خوزستان در راستای جلوگیری از ادامه رفتارهای اغتشاش‌گران و همچنین منحرف‌شدن مطالبات به‌حق خود از مسیر اصلی، تعداد تجمعات را کاهش داده‌اند و در اندک مناطقی نیز مانند اهواز، کارون، سوسنگرد و ماهشهر تجمعات مردمی به‌صورت مسالمت‌آمیز
براساس مشاهدات عینی خبرنگاران؛ در حال حاضر با مشاهده موج انجام اقدامات در استان خوزستان در زمینه حل مشکل تنش‌آبی این استان و روشنگری مردم، بزرگان عشایر، علما و مسئولان؛ آرامش به شهرهای استان بازگشته و تا حد زیادی وضعیت آرام‌تر شده است.، 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.