حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » حضور سرزده رئیسی در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)

حضور سرزده رئیسی در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)رئیس جمهور منتخب با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) از جانبازان قطع نخاع عیادت کرد.
...

کاوش نیوز، بنا به اعلام روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه با حضور سرزده در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره)، ضمن عیادت از جانبازان قطع نخاع، با آنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه جانبازان در میدان جهاد و ایثار به ایفای نقش اساسی پرداخته و با جانبازی خود، مدال افتخار و نمره قبولی گرفته‌اند، اظهار داشت: در دولت سیزدهم رسیدگی به امور ایثارگران، جانبازان و خانواده عزیز ایشان را به طور ویژه در دستور کار خواهیم داشت.

حضور سرزده رئیس جمهور منتخب در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)

رئیسی خدمت به جانبازان را وظیفه همه مدیران و مسئولان کشور دانست و بر پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی جانبازان از ابتدای شروع بکار دولت جدید تاکید کرد.

حضور سرزده رئیس جمهور منتخب در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)

رئیس جمهور منتخب در گفتگو با کادر درمانی این آسایشگاه نیز، کار ایشان را سخت، مهم و اثرگذار توصیف کرد و افزود: شما به بهترین خلق خدا خدمت می کنید و این تلاشها نزد خدا اجر و ثواب بالایی دارد.

حضور سرزده رئیس جمهور منتخب در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)

در این دیدار جانبازان حاضر در آسایشگاه امام خمینی(ره)هم ضمن ابراز خرسندی بسیار از حضور رئیس جمهور منتخب و آرزوی توفیق برای دولت سیزدهم، به بیان دیدگاهها و مشکلات خود پرداختند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.