حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » سخت کردن شرایط انتقال قدرت از سوی دولت روحانی

سخت کردن شرایط انتقال قدرت از سوی دولت روحانیپول های سرگردانی که این روزها شنیده می شود از طرف دولت و بعضی شرکت های خصوصی و دولتی جابجا می شود و املاکی که به اسم افراد خاص خرید و فروش می شود گواه این موضوع است که رئیس جمهور منتخب کار بسیار سخت ودشواری را در پیش دارد.

...

کاوش نیوز، در روزهای اخیر شاهد دیدار وزاری دولت حسن روحانی با منتخب مردم ایت الله رئیسی بودیم .دیدار هایی که به ظاهر بوی همکاری و همدلی می دهد اما آیا واقعا به این شکل است؟!

محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پاسخ به این سئوال گفت: رئیس جمهور منتخب کار بسیار سخت ودشواری را در پیش دارد.

فومنی افزود سنگ اندازی های فرمانداران استانداران معاونین وزرا و خود وزرا در این روزها بیشتر شده و ادامه خواهد داشت.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اضافه کرد، انتقال قدرت از دولت روحانی به رئیسی بسیار سخت خواهد بود؛هزاران هزار افرادی که وابستگی های سیاسی به بعضی از احزاب اصلاح طلب و جریان های مافیایی قدرت دارند ، برای حفظ منافع خود و قدرت حاضرند هرکاری بکنند تا در پست خود باقی بمانند و چون اواخر دوره دولت است تا جایی که امکان دارد سعی می کنند در زمان باقی مانده از قدرت استفاده کرده و برای خود آلاف و علوف جمع آوری کرده باشند.

زارع فومنی اضافه کرد پول های سرگردانی که این روزها شنیده می شود از طرف دولت و بعضی شرکت های خصوصی و دولتی جابجا می شود و املاکی که به اسم افراد خاص خرید و فروش می شود گواه این موضوع است.

فومنی گفت : صندوق ذخیره فرهنگیان ،صندوق رفاه تامین اجتماعی و صندوق های عمومی زیر تابعه دولت این روزها تحرکات بسیار زیادی دارند و اگر سریعا نظارت شکل نگیرد اتفاقات بدی در این قسمت ها خواهد افتاد؛ همانطوری که در شهرداری ها و کلان شهر تهران تحرکات بسیار زیادی در جابجایی نیروها و استخدام فامیل وآشنایان خود و املاک و ملک هایی که در اختیار شهرداری ها می باشد اتفاق افتاده است.

مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات افزود ،اخیرا حقوق های نجومی مشاورین مدیران عامل شستا و شرکت های دیگر و سنگ اندازی های بسیار فراوان در قیمت اجناس و افزایش دوباره قیمت ها نشان دهنده انتقال سخت قدرت خواهد بود؛کمبود برق ، آب و... بیدار کردن حس نارضایتی در مردم است که کار انتقال قدرت را بسیار سخت تر خواهد کرد. در دیدار هایی که مسئولین دولتی با رئیس جمهور منتخب انجام داده اند نشان داده که نارضایتی های مردم به گوش منتخب مردم رسیده است و آقای رئیسی نیز در این دیدار ها بارها از مسئولین مطالبه گری کرده اند.

فومنی در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی براینکه این دیدار ها چه رنگ و بویی دارد گفت: این دیدار ها بنظر بنده نه تنها سمبلیک است بلکه هیچ مشکلی از مردم را دوا نمی کند، ای کاش نظارت گسترده تا قبل انتقال قدرت در این یک ماه چند برابر شود تا راه های فرار بعضی از افراد از قانون بسته شود.

منبع: صدای اصلاحات


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.