حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » روحانی، همتی، قاضی‌زاده و رضایی به منتخب مردم تبریک گفتند

روحانی، همتی، قاضی‌زاده و رضایی به منتخب مردم تبریک گفتندمحسن رضایی و عبدالناصر همتی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پیام‌هایی جداگانه پیروزی سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.
...

کاوش نیوز، از بامداد امروز و با پایان رای گیری، فرایند شمارش آرا آغاز شد. با شمارش آرا تاکنون اخبار غیر رسمی حکایت از پیروزی سیدابراهیم رئیسی دارد.

از همین رو محسن رضایی و عبدالناصر همتی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پیام‌هایی جداگانه پیروزی سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

 محسن رضایی نوشت: «انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود. این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.»

عبدالناصر همتی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز در پیامی خطاب به سیدابراهیم رئیسی نوشت: «انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران تبریک می‌گویم. مردم نجیب و سرافراز ایران به حق انتظار دارند زندگی سرشار از امید، آرامش و رفاه داشته باشند. امیدوارم دولت حضرتعالی با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.»

حسن روحانی در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا گفت: من به رئیس جمهور بعدی تبریک می‌گویم. منتخب مردم مشخص شده ولی چون هنوز اعلام نشده من تبریک رسمی را به تاخیر می‌اندازم.

قاضی‌زاده هاشمی نیز در پیامی اعلام کرد: ضمن حمایت از رای مردم به برگزیده ملت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.