حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » همتی و مهرعلیزاده «نامزدهای انحرافی» هستند!

همتی و مهرعلیزاده «نامزدهای انحرافی» هستند!اصلاح طلبان با طفره رفتن از توضیح درباره کارنامه دولت روحانی، همچنان شورای نگهبان را آماج حمله قرار داده اند.

...

کاوش نیوز، روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «نامزدهای انحرافی» نوشت: «اصلاح‌طلبان برای اینکه به مردم نزدیک شوند باید بیش از گذشته با خود بی‌رحمانه روبه‌رو شوند و رد صلاحیت‌های شورای نگهبان را دستاویزی برای قربانی‌سازی خود قرار ندهند. این کلیشه‌های فرسوده دیگر کارایی ندارند و بازگشت واقعی به مردم چاره کار است. اگر شورای نگهبان در گذشته نامزدهای نیابتی پیش پای اصلاح‌طلبان می‌گذاشت، این بار گامی فراتر برداشته و با نامزدهای انحرافی درصدد فروپاشی اصلاح‌طلبان است و کشاندن آنها به راهی بدون بازگشت».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «بدیهی است تعبیر نامزدهای انحرافی درصدد تخریب چهره‌هایی نیست که تأیید صلاحیت شده‌اند، بلکه تشریح موضع‌گیری ناگزیر اصلاح‌طلبان در برابر نامزدهایی است که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند و نسبت زیادی با آموزه‌های آنان ندارند».

اصلاح طلبان با طفره رفتن از توضیح درباره کارنامه دولت روحانی، همچنان شورای نگهبان را آماج حمله قرار داده اند.

این در حالی است که این جریان سیاسی یدطولایی در فیلتر و سانسور دارد. نهاد اجماع ساز اصلاحات(ناسا) در ماههای گذشته اشخاصی همچون علی لاریجانی، علی مطهری و... را در فهرست کاندیداهای خود جای ندادند.

به عبارت دیگر،  قبل از آنکه شورای نگهبان عدم احراز صلاحیت برخی اشخاص را اعلام کند، این طیف اصلاح طلب بود که این افراد را ردصلاحیت کرد.

اصلاح طلبان پیش از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری تاکید داشتند که به جهت کارنامه بسیار ضعیف دولت روحانی، افرادی همچون جهانگیری، آخوندی و محمد شریعتمداری به هیچ عنوان قابلیت رأی آوری نداشته و نمی توانند از طرف اصلاح طلبان برای رقابت های ریاست جمهوری حاضر شوند.

این طیف علاوه بر این تاکید داشت که اشخاصی همچون سید حسن خمینی و جواد ظریف هم توانایی اداره قوه مجریه را ندارند.

عارف، پزشکیان، کواکبیان و محمود صادقی نیز به حضور در مجلس دهم شناخته می شوند. همان مجلسی که سلفی حقارت و جشن تولد اینستاگرامی و کمیته رفع حصر و اروپاگردی را در کارنامه خود ثبت کرد. ؛ کارنامه‌ای که موجب شد مجید انصاری سرلیست گروه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس یازدهم، زیر 70 هزار رأی در تهران را کسب کند.

همچنین  طیف اصلاح طلب در 8 سال گذشته هرگاه درباره کارنامه دولت مورد سوال قرار می گرفت، در پاسخ تاکید می کرد که رئیس جمهور فقط حدود 15 الی 20 درصد اختیارات دارد و صرفا یک تدارکاتچی است و اصلا در جایگاهی نیست که بخواهد کاری انجام دهد.

و اما حالا در مقطع انتخابات، همین طیف اصلاح طلب برای پستی که آن را صرفا یک تدارکاتچی می نامید، اینچنین دست و پا می شکند!

طیف اصلاح طلب اکنون با توهین به نامزدهای اصلاح طلب، آنان را نامزدهای انحرافی می نامد. البته از جماعتی که پیش از این دولت روحانی را «رحم اجاره ای» و شخص رئیس جمهور را کاندیدای اجاره ای می نامید، بیش از این انتظار نیست.

لازم به ذکر است که کلیدواژه «نامزدهای انحرافی» از یکسو ترفندی برای مظلوم نمایی و توجیه شکست احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری است.  


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.