حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » رسوایی جدید برای سید محمد خاتمی +جزئیات

رسوایی جدید برای سید محمد خاتمی +جزئیاتصدر گفته است که خاتمی به او برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری توصیه و تاکید داشته است اما صدر قبول نکرده است.
...

گروه سیاسی کاوش نیوز: سید محمد صدر، چهره اصلاح طلب مجمع تشخیص مصلحت نظام که نام او در بین لیست 14 نفره اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری قرار داشت، اذعان کرده است که خود را برای ریاست جمهوری ذی صلاح ندانسته و برنامه اقتصادی هم با توجه به مشکلات اقتصادی کشور نداشته است؛ بر همین اساس او برای انتخابات ثبت نام نکرد.
صدر گفته است: «رئیس‌جمهور آینده باید یک برنامه اقتصادی جدی داشته باشد که بتواند آنچه حق مردم است را تامین کند. من به‌واقع در خودم ندیدم. ممکن است من الفبایی از مسائل سیاست داخلی و خارجی بلد باشم، ولی آن کسی که می‌آید باید به سمت حل همه‌جانبه مسائل مردم برود. من دیدم اگر بیایم ممکن است به مردم جفا کرده باشم.»
صدر همچنین گفته است که خاتمی به او برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری توصیه و تاکید داشته است اما صدر قبول نکرده است.


سید محمد صدر، عضو اصلاح طلب مجمع تشخیص مصلحت

عضو اصلاح طلب مجمع تشخیص در این باره گفته است: «آقای خاتمی توصیه به ثبت‌نام داشتند. قضیه من از دو سه‌ماه پیش مطرح است که من نه می‌گفتم. آقای خاتمی به من گفتند حالا شما نه نگو. خیلی دوستان دیگر هم اظهار لطف داشتند ولی من خودم را ذی‌صلاح برای این بخش ندانستم.»
آن چیز که مشهود است سیر ادامه دار رسوایی برای سید محمد خاتمی است. خاتمی در حالی فریبکارانه، در دروغی آشکار  رئیس جمهور را «تدارکاتچی» می‌نامد که از پشت صحنه در حال ایفای نقش جدی در انتخابات ریاست جمهوری است. جلسات روزهای اخیر خاتمی با ظریف هم نمونه دیگری از تلاش های خاتمی در این راستاست.
اما نکته بعد که علاوه بر عدم صداقت، سوءنیت خاتمی را نمایان می کند آنجاست که چهره ای مثل «صدر» از عدم توان کار و نبود برنامه صحبت می کند اما خاتمی با اهدافی که در سر داشته به او برای کاندیداتوری اصرار می کند!
البته که هرچند صدر همچون دیگر هم حزبی هایش ثبت نام نکرد اما ترافیک ثبت نام کاندیداهای اصلاح طلبان در ستاد انتخابات موضوعی بود که در مقابل چشم همگان رخ داد.
به طور کلی صداقت در بین اصلاح طلبان اگر نایاب نباشد، کمیاب است. فارغ از طومار عدم صداقت اصلاح طلبان با مردم، علاوه بر اظهارات تازه صدر، نمونه های خوب دیگری هم برای این عدم صداقت در این روزها پیدا شد؛ جهانگیری بعد از هشت سال لطمه به معیشت مردم، تئاتر بازی کرده و بغض می کند، محسن هاشمی هم که می‌گفت توان ریاست جمهوری ندارد در دقایق ابتدایی روز آخر، اولین نفری بود که کاندیدا شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.