حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » ایران سانتریفیوژهای IR-9 , IR-6 و IR-4 را از بین ببرد!/تحریم ها را موقت(برای انتخابات)متوقف می کنیم!

ایران سانتریفیوژهای IR-9 , IR-6 و IR-4 را از بین ببرد!/تحریم ها را موقت(برای انتخابات)متوقف می کنیم!شبکه پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد در ادامه زیاده خواهی های طرف مقابل ایران در مذاکرات برجام، این بار آمریکا و اروپا خواستار تخریب سانتریفیوژهای نسل جدید ایران شده اند.
...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از پرس تی وی، آمریکا و اروپا در ازای توقف موقت برخی تحریم‌های برجامی، خواستار تخریب سانتریفیوژهای نسل های جدید IR-9 , IR-6 و IR-4 و .. شده اند. این در حالی است که آمریکا هنوز حاضر به لغو تحریم‌ها و اجرای تعهدات خود طبق برجام هم نشده است.
 پرس تی وی مطلع شده است طرف آمریکایی و اروپایی در مذاکرات وین در پی تحمیل تعهدات جدید در زمینه‌ی هسته‌ای به جمهوری اسلامی ایران در ازای توقف موقت برخی تحریم‌های برجامی و نه لغو آنها شده اند که تخریب سانتریفیوژهای نسل جدید از جمله این درخواست های زیاده خواهانه جدید است.
 طرح این موضوع در شرایطی صورت گرفته است که حتی طبق برجام و در صورت نهایی شدن توافق بازگشت دو طرف به برجام، این سانتریفیوژها نباید تخریب شوند و باید صرفا تحت نظر آژانس انبار شوند.
پرس تی وی ارزیابی کرده است این زیاده‌خواهی غربی ها و اصرار آنها، ممکن است روند مذاکرات برجام را به شکست بکشاند.
این درخواست وقیحانه امریکا و اروپایی ها در حالی است که برخی مسئولان داخلی از پیشرفت خوب مذاکرات صحبت می کنند! همچنین دیپلمات‌های اروپایی اعلام کردند که شکاف‌های بزرگی میان مواضع تهران و واشنگتن در خصوص اقدامات مد نظر آمریکا برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران وجود دارد و این شکاف‌های بزرگ مانع پیشرفت مذاکرات وین برای احیای برجام است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.