حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » کاروان نظامیان آمریکایی درعراق هدف قرار گرفت

منابع خبری از هدف قرار گرفتن کاروان نظامیان ایالات متحده آمریکا در محور جنوبی بغداد خبر دادند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از المیادین، یک کاروان لجستیک متعلق به نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است. این حادثه در منطقه یوسفیه در محور جنوبی بغداد رخ داده است.

بر اساس این گزارش، کاروان هدف قرار گرفته حامل تجهیزات لجستیک ایالات متحده آمریکا بوده است. مقامات عراقی و یا سران آمریکایی تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی در خصوص هدف قرار گرفته شدن کاروان مذکور نکرده‌اند.

این دومین کاروان آمریکایی است که امروز هدف قرار گرفته است. صبح امروز نیز یک کاروان دیگر در نزدیکی مرزهای عراق و کویت هدف قرار گرفته بود. هفته گذشته نیز ۴ کاروان لجستیک متعلق به آمریکایی‌ها در عراق هدف قرار گرفته شد.

کاروان اول در منطقه السماوه در استان المثنی واقع در جنوب عراق هدف قرار گرفت و منفجر شد. به دنبال این انفجار، کاروان مذکور منهدم شد. برخی اعلام کردند که حادثه مذکور ناشی از انفجار بمب کنار جاده‌ای بوده است.

پس از آن نیز یک انفجار در جاده بین‌المللی واقع در استان الدیوانیه رخ داد و طی آن کاروان دوم هدف قرار گرفت. کاروان سوم نیز در استان ذی قار هدف قرار گرفت. چهارمین کاروان نیز در استان بابل هدف قرار گرفته بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.