حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » نام شهید فخری زاده را اولین بار کدام خائن رسانه ای کرد

نقش منافقین در ترور شهید فخری زاده؛

نام شهید فخری زاده را اولین بار کدام خائن رسانه ای کرد

بر اساس اسناد بررسی شده، مشخص گردید که نام شهید محسن فخری‌زاده طی سال های گذشته بارها توسط علیرضا جعفرزاده، پادوی رجوی مطرح و رسانه ای شده است.
...

به گزارش کاوش نیوز، علیرضا جعفرزاده از اعضای شماره یک فرقه تروریستی رجوی و عضو شورای کذایی خود ساخته آنها در آمریکاست که شبکه های ضد ایرانی از او به عنوان تحلیل گر مستقل خود در مسایل ایران یاد می کند.

اسنادی که نشان می دهد پادوی رجوی، نام شهید فخری زاده را برای اولین بار رسانه ای کرد+ سند

 جعفرزاده علاوه بر عراق در چندین کشور دیگر با مسئولیت هایی همچون سخنگوی فرقه در آمریکا، عضویت در کمیته امور خارجه شورای خودساخته مقاومت همیشه در خدمت فرقه رجوی بوده است.

وی در یک مصاحبه اختصاصی با آسوشیتد پرس در واشنگتن.دی.سی در ژوئیه ۲۰۱۱ برای نخستین بار سازماندهی مجدد برنامه هسته‌ای ایران و شکل‌گیری یک سازمان جدید تحت اداره وزارت دفاع را افشا کرد. این وطن فروش، مطرح نمود که این سازمان جدید تحت سرپرستی محسن فخری‌زاده مهابادی، برترین دانشمند هسته‌ای ایران، بر تمام کارهای تسلیحاتی اتمی ایران نظارت دارد

 جعفرزاده مدعی شد که این اطلاعات توسط شبکه‌ای از گروه وابسته به فرقه منحوس رجوی در داخل ایران جمع‌آوری شده ‌است. این اطلاعات ارائه‌شده از سوی جعفرزاده بعدها در گزارش نوامبر ۲۰۱۱ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بازتاب یافت.

 این وطن فروش سال گذشته نیز در یک کنفرانس خبری در واشنگتن، با نشان دادن تصاویر ماهواره‌ای از مراکز وزارت دفاع ایران گفت: «ساخت تاسیسات سرخه حصار از سال ۲۰۱۲ آغاز شد و از سال ۲۰۱۷ بخشی از فعالیت‌های “سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی” که زیر نظر فردی به نام “محسن فخری‌زاده مهابادی” انجام می‌گیرد به این محل منتقل شد.»

  همچنین شهید محسن فخری زاده تنها دانشمند هسته ای ایرانی بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نام او را مستقیما در شو تبلیغاتی سال گذشته خود به زبان آورد و مدعی شد روی برنامه تسلیحاتی اتمی کار می کرده است. گفته می شود این اطلاعات به صورت مستقیم از سوی وطن فروش های فرقه رجوی در اختیار وی قرار گرقته بود. پس از ترور این دانشمند برجسته کشور سایت های فرقه رجوی به بازتاب ارتباط آن ها با این جریان افتخار کردند.

 

انتهای پیام


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.