حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیئت نظارت انتخاب شد

 نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیئت نظارت انتخاب شدهجدهمین دوره از انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها امروز برگزار شد و طی آن «پدرام پاک آئین» نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیئت نظارت شد.

...

به گزارش کاوش نیوز، انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات از ساعت  ۱۰ صبح امروز -سه شنبه ۴ آذر ماه- آغاز شد و پس از پایان وقت قانونی، «پدرام پاک آیین» با مجموع ۱۴۱۳ رای معادل ۷۵/۶۴ به عنوان‌نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.

این انتخابات که در دور اول به حد نصاب نرسید، به مرحله دوم کشیده شد.

 ۴۷ نفر از ۱۱۶ داوطلب مرحله اول با ثبت انصراف در سامانه جامع رسانه های کشور، به صورت رسمی از ادامه رقابت انصراف داده اند و ۶۹ نامزد در فهرست داوطلبان نمایندگی مدیران مسئول حضور دارند.

در مرحله اول این انتخابات پدرام پاک آئین با ۱۰۳۰ رأی، مهدی رحمانیان با ۳۰۸ رأی و بیژن مقدم با ۲۲۵ بیشترین آرا را کسب کردند.

مطابق تبصره ۴ ماده ۳۳ آئین نامه اجرایی قانون مطبوعات، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آنها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده (۱۶) قانون مطبوعات توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد، و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.