حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » جزئیات المپیاد انرژی و محیط زیست اعلام شد

رئیس مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان:

جزئیات المپیاد انرژی و محیط زیست اعلام شد

 جزئیات المپیاد انرژی و محیط زیست اعلام شدرئیس مدارس استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: المپیاد انرژی و محیط زیست ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم، در دو مرحله داوری الکترونیکی و داوری حضوری برگزار می‌شود.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ فاطمه مهاجرانی با اشاره به برگزاری اولین دوره المپیاد پژوهشی دانش‌آموزان متوسطه دوم تحت عنوان المپیاد انرژی و محیط زیست گفت: ثبت‌نام در سامانه المپیاد پژوهشی در بازه زمانی تعیین شده، مشاهده موضوعات و زیر شاخه‌های مشخص شده در حوزه محیط زیست و انرژی، انتخاب وضعیت ثبت‌نام به صورت انفرادی و گروهی از جمله موارد در فرایند المپیاد است.

وی عنوان کرد: انتخاب یک موضوع برای ارائه طرح پژوهشی، تکمیل فرم آنلاین طرح پژوهشی و بارگذاری مستندات در سامانه و ارزیابی طرح‌های پژوهشی ارسالی دانش‌آموزان از سوی داوران مرتبط با حوزه از دیگر موارد فرایند المپیاد است.

مهاجرانی مدارک لازم برای ثبت‌نام را داشتن کد کاربری همگام برای دانش‌آموزان، کارنامه‌های پایه دهم یا یازدهم، ثبت مشخصات شناسنامه و کارت ملی، اصل گواهی اشتغال به تحصیل عکس دار با مهر مدرسه محل تحصیل عنوان کرد.

وی درخصوص تسهیلات و امتیازات این المپیاد گفت: در صورت کسب امتیاز به طرح‌های پژوهشی برگزیده تندیس‌های طلا نقره و برنز اهدا می‌شود، حمایت‌های معنوی با بهره‌گیری از امکانات آزمایشگاهی مراکز همکار برای طرح‌های پژوهشی برتر و چاپ آنها در نشریه‌های مرتبط نیز با هماهنگی مراکز امکان‌پذیر خواهد بود.

مهاجرانی زمان ثبت‌نام المپیاد را از اول اردیبهشت تا آخر تیرماه اعلام کرد و گفت: در حوزه محیط زیست آلاینده‌های محیط زیست، بازیافت، مقابله با جنگل زدایی، مدیریت اکوسیستم، مدیریت زمین و در حوزه انرژی انرژی‌های تجدیدپذیر، انرژی‌های غیر قابل تجدید، فناوری، انرژی پاک، حفاظت انرژی و بهره وری انرژی مورد توجه است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.