حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » آمار مهاجرت پرستاران در فضای مجازی صحت ندارد

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مهاجرت صرفاً مختص به حرفه پرستاری نیست، گفت: سایر حرَف نیز با این پدیده مواجه هستند اما آمار مربوط به مهاجرت پرستاران در فضای مجازی صحت ندارد.

...

کاوش نیوز،عباس عبادی در نشست دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای تبیین مسائل روز پرستاری، مشکلات و چالش‌های مطالبات این حرفه در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: مهاجرت فقط مختص به حرفه پرستاری نیست و آماری که درباره مهاجرت پرستاران در فضای مجازی به آن اشاره می‌شود، درست نیست.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند پرستاران در جامعه افزود: دفاع از حقوق مردم، وظیفه هر انسان آزاده‌ای است و نقش پرستار نیز در این زمینه به عنوان وکیل مدافع سلامت مردم است که برای داشتن این خصیصه باید شهامت و جسارت اخلاقی داشت و این از ویژگی‌های پرستار متعهد است.

عباس عبادی افزود: اگر چه پرستاری با مشقت و سختی‌های حرفه‌ای آمیخته شده است و نباید کاستی‌های موجود را به پای مردم بگذاریم بلکه باید با جان و دل در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در پاسخ به سؤالی مبنی بر مشکلات و چالش‌های قانون تعرفه‌گذاری پرستاری و رضایتمندی، نحوه توزیع و موضوع عدالت در اجرایی شدن آن، گفت: سال ۱۴۰۰ که رهبر معظم انقلاب در دیدار با جامعه پرستاری بر اجرای این قانون تأکید کردند، وزیر بهداشت این موضوع را حجت دانست و بر اجرای آن اهتمام ورزید.

عباس عبادی با قبول نقص‌ها و مشکلات بازت وزیع اجرای قانون تعرفه‌گذاری، گفت: با بازخورد‌هایی که از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی پس از مراحل اول و دوم پرداخت‌ها گرفتیم، برای رفع نواقص در تلاشیم و در آینده قانون تعرفه‌گذاری به تکامل خواهد رسید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.