حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » قرمزپوشان محرم ، سیاه‌پوش نتانیاهو شدند +فیلم

قرمزپوشان محرم ، سیاه‌پوش نتانیاهو شدند +فیلمبعد از عوض شدن کارفرمای رسانه‌های معاند فارسی زبان، حالا با غم کارفرما، کارمندان نیز ماتم گرفته‌اند.
...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از فارس، صبح روز شنبه، نیروهای مقاومت فلسطین در غزه، عملیات گسترده‌ای علیه رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین های اشغالی آغاز کردند. حملاتی که باعث شد ادعای اسرائیل مبنی‌بر نفوذناپذیر بودن اسرائیل، زیر سوال برود. عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون ۴۰۰ صهیونیست کشته شده و  ۲۰۰۰ صهیونیست دیگر زخمی شده‌اند. کشته‌های رژیم صهیونیستی هم نتانیاهو را عزادار کرده است و هم مزدوران او در رسانه‌های ضدانقلاب!

چهره‌های ماتم‌زده و بعض‌آلود مجریان شبکه بهایی منوتو نشان از دل‌دادگی این شبکه به رژیم صهیونیستی است. شبکه‌ای که ادعا می‌کرد مستقل است حالا در غم اسرائیل غمگین شده است.

بغض و ماتم شبکه منوتو از حمله نیروهای مقاومت به اسرائیل

 

ناراحتی مجری‌های منوتو از عملیات نیروهای مقاومت

مجری شبکه منوتو در حال گزارش اخبار عملیات گروه‌های مقاومت نمی‌تواند عصبانیت خود را کنترل کند و در این ویدیو کاملا مشخص است که این مجری تا چه حد به عصبانیت رسیده است.
شبکه اینترنشنال که تمام‌وقت به اخبار عملیات اخیر فلسطینیان می‌پردازد، در مصاحبه با کارشناس خود نتوانست عصبانیتش را نگه دارد و از کارشناس برنامه می‌پرسد ارتش چطور اجازه داده تا نیروهای فلسطینی به داخل اسرائیل بیایند؟! کارشناس صهیونیست اینترنشنال: «همه ما در اینجا سورپرایز شدیم و در یک وضعیت بغرنجی قرار گرفتیم!»

نکته قابل تامل این شبکه‌ها سیاه پوشیدن مجری‌ها در مقابل دوربین است. مجری شبکه منوتو علاوه سیاه‌پوشیدن روبان مشکی هم به لباس خود زده است! در صورتی که همین مجری‌ها روز عاشورا و تاسوعا قرمز پوشیده بودند.

تصویری از مجری اینترنشنال که در روز تاسوعا و عاشورا قرمز پوشیده است
همان مجری در روز عملیات فلسطینیان مشکی پوشیده است!

 

روبان مشکی مجری شبکه منوتو برای صهیونیست‌ها!


لازم به ذکر است که مجری بی‌بی‌سی فارسی نیز در روز تاسوعا و عاشورا قرمز پوشیده بود. این در حالی است که شبکه‌ها مدعی بی‌طرفی هستند و هرگز خود را دشمن دین و عقاید مردم نمی‌دانند!

البته سیاه‌پوش شدن رسانه‌های فارسی زبان در این روزها بیان‌گر این است که این رسانه زیر چتر حمایت مالی رژیم صهیونیستی رفته است و بعد از نقل مکان خود دچار تغییر و تحولات کارفرما نیز شده است.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.