حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان‌ها است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان‌ها است، باید جوان‌ها را حمایت کنیم، فرزندان مان را از آتش دشمن نجات دهیم.

...

به گزارش کاوش نیوز، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به خوزستان این سرزمین را سرزمین مقدس و کربلای ایران عنوان کرد و به اهمیت اقدامات در مقابله با تهاجم و سیاست‌های دشمن در این استان اشاره داشت و جنگ امروز با دشمنان را جنگ در جذب جوانان خواند.

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سفر به خوزستان و در حاشیه نشست با فرماندهان و مسئولان کشوری و استانی اظهارکرد: محل تلاقی تمام سیاست‌های دشمنان؛ راهبرد تجزیه، راهبرد تفرقه، استحاله، راهبرد تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشور‌های مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و در ایران نقطه عطفش خوزستان است.

سرلشکر سلامی با اشاره به راهبرد‌های دشمن با محوریت تحریم اقتصادی، راهبرد تجزیه، تحریم در موضوع برجام، تفرقه و تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی بیان داشت: باید با همه این سیاست‌ها بجنگیم تا دشمن همچنان ناکام بماند.

وی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است گفت: آتش این جنگ زمانی گلوله‌های توپ و خمپاره بود حالا تغییر پیدا کرده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خوزستان سرشار از قوت است که می تواند تمام جهان سلطه را خاموش کند بیان داشت: اقتصاد، افتخار و فرهنگ ما در خوزستان است که سرشار از ظرفیت‌ها است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خوزستان را سرزمین مقدس و خانه همه ملت ایران عنوان کرد که کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار بوده و نباید اجازه دهیم دشمن ذره‌ای در این سرزمین تحرکات داشته باشد.

سرلشکر سلامی گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است؛ انقلابی و غیر انقلابی، مذهبی و غیر مذهبی باید همه راحفظ کنیم و جوان‌ها را نجات دهیم.

وی با تاکید بر اینکه هنر سپاه این است که صالح را به اصلح تبدیل کند افزود: جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان‌ها است، باید جوان‌ها را حمایت کنیم، فرزندان مان را از آتش دشمن نجات دهیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با کسانی که با ما در جنگ هستند می‌جنگیم، اما کسانی که آلوده شده اند را باید نجات دهیم.

سرلشکر سلامی بیان داشت: سپاه با کسی که محاربه کند محکم مقابله می‌کند و کسی که کشور را نا امن کند طومارش را در هم می‌پیچیم، اما عده‌ای که نیاز به کمک دارند و به سمت آتش می‌روند را نیز نجات می‌دهیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.