حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » مجلس برای رفع کاستی‌های اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان مصمم است

مجلس برای رفع کاستی‌های اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان مصمم استرئیس مجلس گفت : مجلس یازدهم افتخار دارد قانون رتبه‌بندی معلمان را تصویب کند و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز رفع کاستی های اجرای قانون رتبه بندی معلمان را در دستور کار دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: در ابتدا فرا رسیدن روز معلم و سالروز شهادت مظلومانه‌ی معلم ماندگار انقلاب استاد شهید مطهری را گرامی می‌دارم.

وی افزود: معلم معمار توسعه‌ی انسانی و بنیانگذار پایه‌های اخلاقی یک جامعه است. احترام و ارج نهادن به مقام معلم، سرمایه‌گذاری برای پیشرفت یک جامعه است، مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان عزیز یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کند و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز رفع کاستی‌های اجرای قانون رتبه بندی معلمان را در دستور کار دارد. امیدوارم توفیق داشته باشیم تا جامعه‌ی شریف و عزیز فرهنگیان، مجلس یازدهم را یکی از خدمتگزاران خود بدانند.

رئیس مجلس در ادامه گفت: همچنین روز ملی خلیج همیشه فارس را گرامی می‌دارم و از تمامی دلاوران نیرو‌های مسلح در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ صلح و امنیت آب‌های سرزمینی‌اند و مانع زیاده‌خواهی دشمنان این مرزوبوم می‌شوند صمیمانه قدردانی می‌کنم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.