حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » هشدار قطر به شبکه ایران اینترنشنال در مورد پخش جام جهانی

هشدار قطر به شبکه ایران اینترنشنال در مورد پخش جام جهانی  شبکه bein sport قطر دارنده امتیاز پخش بازی‌های جام جهانی به شبکه‌های ماهواره‌ای اینترنشنال و پرشیانا برای پخش غیر قانونی هشدار جدی داد.

...
کاوش نیوز، تلویزیون bein sport قطر که پس از توافق با فیفا حق پخش اصلی جام جهانی قطر را در اختیار دارد در نامه‌ای هشدار آمیز به شبکه‌های ایران اینترنشنال و پرشیانا نوشت:
به اطلاع ما رسیده است که شبکه ایران اینترنشنال قصد دارد مسابقات و جام جهانی فوتبال را پخش کند و در دسترس کانال پرشیانا اسپورت که ایران را هدف قرار گرفته، قرار دهند.
شبکه ایران اینتر نشنال و پرشیانا اسپورت هیچکدام حق پخش تلویزیونی بازی‌ها را ندارند و در صورتی که این اتفاق رخ دهد نقض قوانین شبکه اصلی و فرعی آن (صدا و سیمای ایران) صورت گرفته است.
در همین راستا به اطلاع شما می‌ر سانیم هر گونه نقض قوانین در مورد ایران و سایر مسابقات بدون داشتن مجوز نقض صریح قانون است و خسارت قابل توجهی برای ما به همراه دارد.
از شبکه ایران اینترنشنال درخواست می‌کنیم بدون مجوز اقدام به پخش بازی‌ها نکند و پخش هر گونه تبلیغ در مورد پخش بازی‌های جام جهانی را متوقف کند.
 
کارولین گنهتو bein sport

 متن نامه به شرح زیر است:
 
شبکه ایران اینترنشنال
شبکه ایران اینترنشنال
 

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.