حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » دروغ پراکتی اصلاح‌طلبان و سو استفاده BBC

دروغ پراکتی روزنامه اعتماد با ادعای ربوده شدن پروفسور فرهود توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی و بازنشر آن در بی‌بی‌سی و سعودی‌اینترنشنال، یکبار دیگر نشان داد اصلاح‌طلب سرمایه قابل اعتماد برای ضد اتقلاب محسوب می شوند

...

کاوش نیوز، روزنامه اعتماد در روزهای گذشته در مطلبی با عنوان «روایت پدر علم ژنتیک ایران از ربوده شدن خود توسط دلواپس‌تر‌های بی‌هویت» نوشت:«پروفسور داریوش فرهود، دانشمند ایرانی ۸۵ ساله و معروف به پدر علم ژنتیک ایران، بامداد یکشنبه ۸ آبان از مقابل منزل خود در تهران، توسط افرادی با پوشش «لباس شخصی‌ها» ربوده شد. تا بعدازظهر دوشنبه و با گذشت بیش از یک شبانه‌روز، هیچ فردی از احوال این دانشمند ایرانی خبر نداشت و به دلیل رخدادهای اخیر و ناآرامی‌های کشور و همچنین اخبار رسمی درباره دستگیری بسیاری چهره‌های سیاسی و فرهنگی و علمی کشور که با اعتراضات مردمی همراهی کرده بودند، شائبه‌هایی درباره ارتباط ربوده شدن این دانشمند ایرانی با رخدادهای اخیر بسیار پررنگ شد
 


این گزارش روزنامه اعتماد با استقبال ویژه رسانه های معاند مواجه شد و بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی و منوتو با بازنشر این گزارش اینگونه القاء کردند که پدر علم ژنتیک ایران توسط نیروهای امنیتی ایران بازداشت شده است.

اما اصل ماجرا چه بود؟ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این پرونده گفت:«در تاریخ هشتم آبان با مراجعه همسر دکتر فرهود به پلیس آگاهی و اعلام مفقودی و با توجه به اهمیت موضوع پرونده پیگیری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.»
 

 

 


وی افزود:«این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند که ظاهرا آنجا پروفسور موضوع را قبول نمی‌کند و پس از آن این افراد به شهرستان نور می‌روند و دوباره موضوع را مطرح می‌کنند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را می‌پذیرد و آنها اقدام به بازگشت به تهران می‌کنند.»

دروغ پراکتی اصلاح‌طلبان و سو استفاده BBC
 

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه همزمان کارآگاهان پلیس آگاهی نیز سرنخ‌هایی از ربودن این چهره شاخص علمی کشور پیدا کردند افزود: حتی سارقان در تلاش بودند تا در مسیر بازگشت حدود چهار میلیارد تومان از وجه را برداشت کنند که موفق نشدند. در نهایت دکتر فرهود به محل کار خود بازگردانده می‌شود و در عرض کمتر از ۲۴ ساعت نیز پلیس سارقان را شناسایی و دستگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی دارای آشنایی با پرفسور فرهود بود، تاکید کرد:«این فرد از مدت‌ها قبل چنین تصمیمی را داشته و ناآرامی‌ها و ناامنی‌های اخیر موجب شده تا وی فرصت را برای انجام این طرح مناسب ببیند.»

نکته قابل تأمل اینجاست که روزنامه اعتماد بدون بررسی ابعاد قضیه و با شتابزدگی و عجله مدعی شده است که پدر علم ژنتیک ایران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

این در حالی است که همین چند روز پیش و پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و علیرغم آنکه داعش رسما مسئولیت این اقدام جنایتکارانه را پذیرفت، «آذر منصوری» از فعالین اصلاح طلب و از نویسندگان این روزنامه مدعی شد که تا مشخص شدن ابعاد این قضیه نمی توان درباره عاملان آن اظهارنظر کرد!

گزارش روزنامه اعتماد با ادعای ربوده شدن پروفسور فرهود توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی و بازنشر آن در بی بی سی و اینترنشنال، یکبار دیگر همصدایی برخی رسانه های اصلاح طلب در داخل با رسانه های معاند را نشان داد. همصدایی در نفرت پراکنی علیه حافظان امنیت و القای نخبه ستیزی توسط حاکمیت و همچنین القای ناامنی و آشفتگی در کشور.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.