حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » تکمیل بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور در مازندران

سردار کارگر در ساری اغلام کرد:

تکمیل بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور در مازندران

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور در استان مازندران در مساحت ۶۰ هکتار در حال تکمیل است، افزود: در این مرکز فرهنگی عملیات موفق و غرورآفرین والفجر هشت پیاده‌سازی شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ساری با اشاره به بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران اظهار داشت: ‌مازندران از استان‌های موفق در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بوده است.

سردار کارگر با اشاره به اینکه بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور در استان مازندران در مساحت ۶۰ هکتار در حال تکمیل است، افزود: در این مرکز فرهنگی عملیات موفق و غرورآفرین والفجر هشت پیاده‌سازی شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به همت مسئولین استان به مرحله خوبی رسیده است، گفت: الحمدلله در سطح استان، هم در استانداری و هم از مجموعه مدیران استانی نسبت به این مرکز فرهنگی نگاه مثبتی وجود دارد و مسئولین استانی پای کار هستند و امید است هر چه زودتر این پروژه بزرگ را به اتمام برسانیم.

وی با عنوان اشاره به فعالیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و نیز اهمیت حضور در فضای مجازی بیان داشت: باید در فضای مجازی نیز یک اداره کل و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فعال داشته باشیم.

سردار کارگر معرفی سرداران و فرماندهان شهید استان در قالب فیلم و سریال را از اقدامات مهم مسئولان استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: در این حوزه، اداره کل حفظ آثار استان مازندران پیگیر ساخت سریال یکی از سرداران شهید استان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت دانشنامه دفاع مقدس استان مازندران تصریح کرد: نقش مازندران در دفاع مقدس در این دانشنامه نشان داده می‌شود و تدوین آن یک اتفاق خوب برای استان خواهد بود.

وی افزود: استان شهیدپرور مازندران در برگزاری یادواره‌ شهدا پیشتاز است و این حرکت قابل تمجید است.

سردار کارگر با بیان اینکه مردم استان مازندران در دفاع مقدس توفیقات بسیاری داشته‌اند به نقش لشکر ۲۵ کربلا و لشکر ۳۰ ارتش در عملیات‌های بزرگ اشاره کرد و افزود: امروز برخی از شخصیت‌های ملی و کارآمد از فرماندهان این دو لشکر هستند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به حمایت همه جانبه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اداره‌کل حفظ آثار استان مازندران، خاطرنشان کرد: این استان در اجرای برنامه‌های حوزه دفاع مقدس پیش قدم است.

سردار کارگر به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان جهاد و مقاومت مبنی بر گسترش فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان اشاره کرد و متذکر شد: امید است با توجه به تعاملات صورت گرفته، در حوزه کتاب‌های درسی در آموزش و پرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و حوزه‌های علمیه در جهت نشر معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و ارائه آن به جوانان و نوجوانان توفیق داشته باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.