حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » روسای جمهور ایران و روسیه با یکدیگر دیدار کردند/ پوتین: همه تلاش خود را برای عضویت ایران در شانگهای بکار بستیم/ رئیسی: تهران و مسکو روابطی راهبردی دارند.

روسای جمهور ایران و روسیه با یکدیگر دیدار کردند/ پوتین: همه تلاش خود را برای عضویت ایران در شانگهای بکار بستیم/ رئیسی: تهران و مسکو روابطی راهبردی دارند.روسای جمهور ایران و روسیه در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند ازبکستان دیدار کردند.
...

کاوش نیوز، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای به ازبکستان سفر کرده  است، امروز (پنجشنبه 24 شهریور) با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهور اسلامی ایران که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد سمرقند ترک کرده بود روز چهارشنبه مورد استقبال «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
همچنین رئیس جمهور امروز (پنجشنبه) در حاشیه این اجلاس با «سدیر جباروف»، رئیس جمهور قرقیزستان، «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و «امام علی رحمان» رییس جمهور تاجیکستان دیدار کرد.

 

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.