حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » حجاب از ضروریات اسلام نیست!/ مساله حجاب و بی‌حجابی را رها کنید/ قبل از حل مشکل اقتصاد پرداخت به هر موضوعی بیهوده است

حجاب از ضروریات اسلام نیست!/ مساله حجاب و بی‌حجابی را رها کنید/ قبل از حل مشکل اقتصاد پرداخت به هر موضوعی بیهوده استمن عقیده دارم مادامی که مشکل اقتصاد، فقر و تورم در جامعه حل نشده است، پرداختن به هر مساله دیگری بیهوده و غیر ضروری است.
...

گروه سیاسی کاوش نیوز، محمدتقی فاضل میبدی، عضو تشکل اصلاح طلب مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که به شاذگویی مشهور شده است، در تازه ترین گفته خود مدعی شده است: «اینکه آقایان می گویند حجاب از ضروریات دین اسلام است، باید گفت نه اینطور نیست»!
این ادعای میبدی در حالی است که غالب مراجع عظام تقلید، حجاب را جزو ضروریات دین تعریف کرده و منکر آن را «مرتد» اعلام کرده اند.
وی همچنین مدعی شده است که تا وقتی موضوع اقتصادی حل نشده است ورود به هر بحثی بیهوده است. پس با این اوصاف پلیس هم باید به خاطر مشکلات اقتصادی، بحث ترافیک را رها کند!
باید یادآور شد که بحث ترویج حجاب با مقابله با بی حجابی از پایه متقاوت است. برای نمونه در ماه رمضان افراد چه معتقد و چه غیر معتقد حق روزه خواری در ملأ عام را ندارند.
بخش هایی از اظهارات فاضل میبدی را در ادامه خواهید خواند:
*اینکه آقایان می گویند حجاب از ضروریات دین اسلام است باید گفت نه اینطور نیست و حجاب مساله ای اخلاقی است. اینکه بگوییم حجاب از ضروریات دین است حرفی غلط خواهد بود چون ضروریات دین تعریف شده است. ضرورت دین یعنی آن چه که اگر آن را انکار کنید به انکار خدا و پیغمبر منجر می‌شود.
*بدترین مساله در جامعه ما فقر و تورم است که صدها آسیب اجتماعی به بار می آورد. زیر پوست این جامعه چه می گذرد و چه خلاف هایی رخ می دهد و چه گناه هایی جریان دارد که خدا می داند که صد برابر بدتر از بی حجابی و بد حجابی است چرا به این حوزه توجه نمی شود.
*من عقیده دارم مادامی که مشکل اقتصاد، فقر و تورم در جامعه حل نشده است، پرداختن به هر مساله دیگری بیهوده و غیر ضروری است.
*آقایان باید مساله حجاب و بی حجابی را رها کنند مردم خود حدود را رعایت می کنند اما با توسل به جبر و زور مشکل حل نمی شود و مسائل دینی جا نمی افتد بلکه مردم تحریک می شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.