حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » مستند صدا وسیما درباره جاسوس موشکی، بی‌بی‌سی و اصلاح‌طلبان را عصبی کرد

مستند صدا وسیما درباره جاسوس موشکی، بی‌بی‌سی و اصلاح‌طلبان را عصبی کرد اصلاح طلبان باید به این مسئله توجه کنند که حرف‌ درمانی و ارجاع مشکلات به دولت‌های قبل، با وعده‌هایی که قول تحقق آن به مردم داده شد و جامعه بر همین اساس در انتخابات شرکت کرده‌اند منافات جدی دارد.

...

هفته گذشته مستندی با عنوان «منطقه ممنوعه» از شبکه دو سیما پخش شد. این مستند اطلاعات جدید و مهمی درباره «کاووس سیدامامی» و خیانت های وی در پوشش فعال محیط زیست منتشر کرد.

 نکته قابل تأمل اینجاست که مستند مذکور عصبانیت اصلاح طلبان را در پی داشت.

 در همین رابطه روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «محاکمه روی آنتن» نوشت:« صداوسیما در فیلمی ٧دقیقه‌ای اتهاماتی را به سیدامامی و دیگر بازداشت‌شدگان وارد کرد؛صداوسیما پنجشنبه گذشته فیلمی هفت‌دقیقه‌ای از فعالیت‌های کاووس سیدامامی و مؤسسه تحت مدیریت او یعنی «حیات‌وحش میراث پارسیان» پخش کرد. فیلمی که تلاش داشت به مخاطب اثبات کند سیدامامی و مؤسسه او به فعالیت‌های جاسوسی در ایران پرداخته و تحت نظر بوده‌اند. این در حالی است که به‌غیر از سیدامامی، هنوز تعداد دیگری از فعالان محیط‌زیستی که در این مؤسسه فعالیت می‌کرده‌اند، در بازداشت هستند و متهم؛ یعنی هنوز دادگاهی برگزار نشده و حکمی صادر نشده است. کاووس سیدامامی هم در مراحل تحقیقات بوده که عنوان شد دست به خودکشی زده و هنوز دادگاهی برای این اتهام برگزار نشده بوده است. سیدامامی استاد دانشگاه امام صادق، جامعه‌شناس و مدیر مؤسسه حیات‌ وحش میراث پارسیان بوده است که به اتهام جاسوسی بازداشت و از سوی فرزندش اطلاع داده شد که در سلول انفرادی جان باخته است.»


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.