حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » رهبر انقلاب فرمودند هرشب برای آیت‌الله مصباح دعا می‌کنم+فیلم

در پی عیادت آیت الله محمدی گلپایگانی از علامه مصباح یزدی؛

رهبر انقلاب فرمودند هرشب برای آیت‌الله مصباح دعا می‌کنم+فیلم

رهبر انقلاب فرمودند هرشب برای آیت‌الله مصباح دعا می‌کنم+فیلمرئیس دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه عیادت از علامه مصباح یزدی یکی از صفات بارز ایشان را صراحت لهجه دانست و گفت:‌ ایشان آنچه را تشخیص می‌دهند حق و درست است، با آن مراتب علمی بالای خود، بدون مجامله و ملاحظه بیان می‌کنند و از هیچ کس هم واهمه ندارند.

...
کاوش نیوز، حجت الاسلام محمدی‌گلپایگانی صبح امروز (دوشنبه) از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان محل بستری علامه مصباح یزدی حضور یافت و ضمن عیادت، در جریان آخرین وضعیت درمانی عضو مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.
 رئیس دفتر رهبر انقلاب، در حاشیه عیادت از آیت‌الله مصباح یزدی در جمع خبرنگاران گفت: رهبر معظّم انقلاب فرمودند سلام مرا به آیت‌الله مصباح یزدی برسانید و بگویید من هر شب برای شما دعا می‌کنم. 
 وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی، شخصیت بزرگ، شناخته شده و از محصولات بزرگ حوزه علمیه قم است، ‌اظهار داشت: اخلاص، تواضع و ولایتمداری آیت‌الله مصباح یزدی زبانزد است.
 رئیس دفتر رهبر معظّم انقلاب ادامه داد: با اینکه آیت‌الله مصباح یزدی مراتب بالای علمی دارند، نسبت به مقام ولایت بی‌اندازه متواضع، فروتن و مطیع بوده و هستند. 
 محمّدی گلپایگانی یکی از صفات بارز آیت‌الله مصباح یزدی را صراحت لهجه دانست و گفت:‌ ایشان آنچه را تشخیص می‌دهند حق و درست است، با آن مراتب علمی بالای خود، بدون مجامله و ملاحظه بیان می‌کنند و از هیچ کس هم واهمه ندارند. 
حجت‌الاسلام محمّدی گلپایگانی  ضمن ابلاغ سلام رهبر انقلاب اسلامی برای علامه مصباح یزدی دعا و آرزوی سلامتی کرد.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.