حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » جزئیاتی از دیدار "رئیسی" با "پوتین"

جزئیاتی از دیدار "رئیسی" با "پوتین"عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ارائه جزئیاتی از دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه‌ گفت: حاشیه‌سازان نمی‌توانند دستاوردهای آن را مخدوش کنند.

...

به گزارش کاوش نيوز، دکتر ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سفر دوروزه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به مسکو، اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور به روسیه از سفرهای بسیار مهم‌ و راهبردی دولت سیزدهم بود که حاشیه‌سازان نمی‌توانند دستاوردهای آن را مخدوش کنند.
وی در واکنش به عملیات روانی برخی اشخاص و جریانات، به ارائه جزئیاتی از دیدار حجت الاسلام رئیسی و ولادیمیر پوتین پرداخت و افزود: به‌خلاف ادعاهای‌ مطرح‌شده، پوتین هنگام ورود رئیس جمهور کشورمان ایستاده بود.
نماینده دشتستان در مجلس که همراه با رئیس‌جمهور به مسکو رفته بود، تصریح کرد: به‌خلاف ادعاها، پوتین در اتاق منتظر حجت الاسلام رئیسی بود و اتفاقاً به‌خلاف رویه مسبوق به سابقه او که رؤسای کشورها از جمله اردوغان و مرکل را پشت در معطل می‌کرد، این اتفاق در مواجهه با رئیس جمهور ایران نیفتاد‌.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پوتین در بدو ورود حجت الاسلام رئیسی به محل ملاقات، با دو جمله نسبت به ورود ایشان واکنش نشان داد‌ و در جواب سلام رئیس‌جمهور ما از عبارت "علیکم السّلام" استفاده کرد و سپس از این‌که ناچاراً به‌خاطر شیوه نامه‌های بهداشتی مربوط به کرونا نمی‌تواند از نزدیک و به‌گرمی از حجت الاسلام رئیسی استقبال کند ابراز ناخرسندی کرد.
رضایی تأکید کرد: این سفر در حوزه نفت و انرژی دستاوردهای بزرگی دارد که در آینده مشخص می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.