حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » روز جهانی قدس جنبه ملی، مذهبی و اعتقادی دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه روز جهانی قدس، جنبه ملی، مذهبی و اعتقادی دارد، گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید با تمام توان و اقدامات ابتکاری، تلاش کنیم تا مراسم این روز با شکوه بیشتری برگزار شود.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام علی خاتمی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، افزود: تمام عزت و سربلندی کشور را از امام(ره) داریم و باید تمام توان خود را به کار گیریم تا دِین و وظیفه خود نسبت به امام(ره) و انقلاب را به درستی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: 14 خرداد، حیثیت و هویت انقلابی است و 15 خرداد نیز به تعبیر امام (ره)، نقطه عطف تاریخ بود.

خاتمی اظهار داشت: باید تمام تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و حضور قوی‌تر و پرشورتر مردم در مرکز استان و شهرستان‌ها با هماهنگی مسئولین مربوطه صورت پذیرد.

 

** برنامه عملیاتی برای ماه مبارک رمضان تدوین شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز با اشاره به تدوین برنامه ویژه برای ماه مبارک رمضان، گفت: این برنامه تحت عنوان «عملیات ماه مبارک رمضان» برای شبکه تبلیغ و هیات‌های مذهبی، تدوین و در اختیار مبلغان قرار گرفته که بخش ویژه و پررنگ آن در خصوص مناسبت‌های خرداد است.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری افزود: خودآگاهی تاریخی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، امیدآفرینی و ایجاد عزم و اراده در مردم برای استمرار نظام، تکیه بر جوانان و تبیین نقش ولایت فقیه، محورهای مهمی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

وی اظهار داشت: در این برنامه، تاکید شده که مبلغان، محور سخنرانی‌ها را به سمت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، سوق دهند.

صفی‌یاری ادامه داد: مبلغان در خصوص 14 و 15 خرداد نیز جدای از منبر باید برنامه ویژه‌ای داشته باشند.

 

** 300 واحد سیار، اقدام به تامین امنیت می‌کنند

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز گفت: این نیرو، برنامه‌های ویژه‌ای در سوم خرداد، لیالی قدر، روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال امام(ره)، 15 خرداد و عید سعید فطر از لحاظ ترویج فرهنگ انقلابی در فضاسازی و برای کارکنان دارد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: 80 نقطه ثابت و 300 واحد سیار در سطح استان ضمن تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگی، اقدام به تامین امنیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان زنجان، محور شمال غرب کشور بوده و توجه خاصی نیاز است تا علاوه بر مراکز شهرستان‌ها فضاسازی در معابر نیز در آزادراه‌ها و عوارضی‌ها اتفاق بیفتد به‌طوری که حس شور و شعور و فضای انقلابی در آن نمایان شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.