حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » محیط بانان ابهر شکارچیان متواری شده را دستگیر کردند

 محیط بانان ابهر شکارچیان متواری شده را دستگیر کردندرئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر از توابع استان زنجان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با تلاش بی وقفه خود، موفق به دستگیری سه شکارچی متخلف فراری شدند.

...

کاوش نیوز: محمدهادی کاظمی افزود: این شکارچیان متخلف به دلیل شکار پرنده و حمل سلاح غیرمجاز، تحت تعقیب بودند.

وی اظهار داشت: این شکارچیان متخلف با هماهنگی مقامات قضایی و همکاری پلیس اداره امنیت عمومی شهرستان ابهر در دام قانون گرفتار شدند.

کاظمی با بیان اینکه یکی از سه شکارچی دستگیر شده سابقه دار است، یادآورشد: در پی وصول گزارش مبنی بر شکار پرنده ازسوی 2 شکارچی متخلف در اراضی مابین روستاهای ارکین و خلیفه حصار از توابع بخش مرکزی شهرستان ابهر، شامگاه سه شنبه هفته گذشته /6 آذر/، ماموران این یگان ورودی شهر ابهر را زیرنظر گرفتند اما حین دستگیری با ایجاد بلوا و آشوب، از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران، قبل از فرار این شکارچیان در بازرسی از خودروی آنان، یک قبضه اسلحه چریکی ته پر تکلول قاچاق پنج تیر گلن گدنی ساخت آمریکا، یک قبضه سلاح بادی دست ساز و لاشه 2 قطعه کبک را کشف کردند.

کاظمی افزود: این شکارچیان یکی از سلاح های شکاری را که دست ساز بود و در قسمت بالای لوله، ابزاری به منظور شلیک گلوله جنگی تعبیه شده بود و با آن می توانستند حیوانات بزرگ جثه را شکار کنند، با خود بردند.

وی تصریح کرد: این متخلفین که یکی از آنها غیربومی و 2 نفر دیگر نیز بومی هستند به جرم شکار غیرمجاز 2 قطعه کبک، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، تمرد و مقاومت در برابر ماموران دولتی و فرار از صحنه جرم به منظور پنهان کردن آلات و ادوات شکار، مجازات قانونی خواهند شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.