حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » آمریکا در برجام به دنبال باج خواهی است

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم گفت: آمریکا از برجام خارج نمی شود و فقط به دنبال باج خواهی و وقت کشی و رسیدن به دنبال اهداف شیطانی خود علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است .

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام قاسم روانبخش روز شنبه در جمع گروهی از فرهنگیان مهریز افزود: هدف آمریکا با همکاری برخی از دولت های سرسپرده منطقه و حمایت کشورهای اروپایی گرفتن امتیازهای جدید از ایران در برجام است.
وی ادامه داد: هدف اصلی از فشارهایی که بر ملت و دولت ما در قضیه برجام با بهره گیری از رسانه های گروهی و تبلیغات در هفته های اخیر توسط آمریکا وارد شده برای جلوگیری از پیشرفت ایران است.
مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: اروپایی ها خوب می دانند که دولت و ملت ایران هیچگاه تسلیم زورگویی های دشمنان نمی شود و در 40 سال گذشته ، صلابت ، عزت و اقتدار خود را در بخش های مختلف به استکبار جهانی نشان داده اند.
روانبخش اظهار کرد: دشمنان در موضوع برجام با هدف جلوگیری از پیشرفت های هسته ای و نظام ما تلاش می کنند تا به خیال خام خود انقلاب اسلامی را تضعیف و اهداف پلید خود را اجرایی کنند.
وی گفت: امنیت ملت و کشور ما در گرو داشتن آمادگی نظامی و کوتاه نیامدن در برابر دشمنان و خنثی کردن توطئه های آنها با داشتن بینش و بصیرت و همدلی مردم و مسوولان است .
به گفته او ، قدرت نظامی و موشکی ایران به حدی است که دشمنان هیچگاه خیال تجاوز به ما را ندارند و فقط با فعالیت های رسانه ای به دنبال تسلیم ملت هستند که به جایی نمی رسند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.