حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » دولت، افراد آسیب‌پذیر جامعه را بیشتر تحت حمایت خود قرار دهد

دولت، افراد آسیب‌پذیر جامعه را بیشتر تحت حمایت خود قرار دهد

کاوش نیوز: آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد ملا اسماعیل با بیان اینکه دشمنان جنگ روانی و اقتصادی گسترده‌ای را علیه نظام به راه انداخته‌اند، به ‌ضرورت رسیدگی به مسائل اقتصادی اشاره کرد و افزود: مسئولان به دنبال راهکار مناسب حمایت مادی و معنوی از طبقه ضعیف باشند تا بیش از این دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های استکبار علیه انقلاب و نظام فقط اقتصادی نیست و تمام ابعاد را شامل می‌شود به اهمیت هوشیاری مرم و مسئولان و همدلی و برنامه‌ریزی برای خنثی کردن اهداف شوم آن‌ها تأکید کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: حل مسائل به برنامه‌ریزی و احساس تکلیف همه مردم به‌خصوص مدیران نیاز دارد تا با جدیت به دنبال چاره‌اندیشی در حل ‌وفصل امور و شکست توطئه اقتصادی و روانی کفر جهانی باشند.

مدرسی به اهمیت نظارت بر واردات و صادرات کالاها توسط دولت اشاره کرد و خواستار کنترل دقیق‌تر برای جلوگیری از خروج ارز شد و تاکید کرد که بی توجی به آن موجب افزایش مشکلات می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد در کشور به دلیل وضعیت موجود به دنبال احتکار و سودجویی هستند از مسئولان برای نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی خواستار عنایت بیشتر شد.

امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به حادثه تروریستی اهواز تصریح کرد: هدف دشمنان از جنگ اقتصادی و ترورهای کور، ایجاد نارضایتی در مردم است و در کنار آن مثل حادثه اهواز به دنبال ناامنی کشور هستند که هوشیاری همه را طلب می‌کند.

مدرسی اظهار داشت: یکی از راه‌های مهم برون‌رفت از مشکلات این است که مسئولان در عمل به مردم و ظرفیت‌های داخل کشور اعتماد قلبی داشته باشند و بداند که دشمن فقط به دنبال تأمین منافع خود است.

عضو فقهای شورای نگهبان به شبهه افکنی دشمنان علیه انقلاب و نظام با بهره‌گیری از فضای مجازی در سال‌های اخیر اشاره کرد و از مسئولان، تقویت نظارت و از خانواده‌ها، هوشیاری و آگاهی بخشی را خواستار شد.

مدرسی در ادامه به هفته دفاع مقدس و نقش رزمندگان اسلام در هشت سال نبرد با دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: باید روحیه ایمان و شهادت در جامعه و بین نسل جوان روزبه‌روز ارتقا یابد.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.