حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » مهمانشهر اردکان به خارج شهر منتقل می شود

مهمانشهر اردکان به خارج شهر منتقل می شود

کاوش نیوز: هادی مقیمی افزود: ساخت مهمانشهر جدید که در فاصله سه کیلومتری شهر اردکان واقع شده به‌ زودی و به مرور، آغاز و طی چند سال تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه کار مطالعاتی و نقشه اولیه این مهمانشهر آماده شده، اضافه کرد: ساخت 2 هزار واحد مسکونی در مکان جدید در دستور کار قرار گرفته و این فرمانداری، استقلال جمعیتی اتباع و لحاظ ‌کردن مسائل امنیتی و اجتماعی را در این طرح دنبال می‌کند.

مقیمی خاطرنشان کرد: متاسفانه بعلت برخی سیاست ها، امکان ورود اتباع غیرمجاز به کشور فراهم است و هدف از اسکان در مهمانشهر جدید هم رفع دغدغه ‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی مردم است.

رئیس شورای تامین شهرستان اردکان همچنین بر بازتعریف شعاع تردد و رعایت بی‌اغماض قانون مشاغل مجاز برای اتباع تاکید کرد و افزود: در طراحی مهمانشهر جدید، اشتغال، بهداشت و آموزش به‌ عنوان اولویت‌های اساسی مدنظر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: علاوه بر مسئله اسکان، فعالیت‌های کارگاهی، رفاهی و تفریحی، آموزشی، بهداشتی و خدماتی نیز در طراحی مهمانشهر اردکان لحاظ خواهد شد. طرح جابجایی مهمانشهر صحابه اردکان به تصویب شورای تامین شهرستان و استان رسیده و ساخت آن در چند ماه آینده آغاز می‌شود.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.